کد خبر: ۳۷۹۷۴
تعداد نظرات: ۵ نظر



سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه و فرماندار شهرستان دالاهو معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر نادر پرور» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو اظهار داشت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی همکاران دامپزشکی شهرستان دالاهو، بیشترین کاهش مبتلایان انسانی به بیماری تب مالت مربوط به این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان دالاهو از جمله مهمترین شهرستان‌های استان از نظر دامپروری و پرورش ماهیان سردابی است، افزود: تمام تلاش دامپزشکی در این شهرستانبرای حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی مردم و ارتقاء بهداشت عمومی است.

دکتر پرور رفع مشکلات پرورش آبزیان منطقه ریجاب در این شهرستان را نیازمند توجه و عزم جدی دستگاه‌های مرتبط از جمله فرمانداری دانست و خاطرنشان کرد: حمایت مجموعه فرمانداری، همکاری مرکز بهداشت، سایر مسئولین ذیربط و تلاش شبانه‌روزی همکاران دامپزشکی در اجرای طرح شناسایی و حذف دام‌های بروسلوزی قابل تقدیر و تشکر است.

همچنین مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان دامپزشکی در حفظو حراست از سرمایه‌های دامی و کنترل بیماری تب مالت اظهار داشت: شهرستان دالاهو یکی از شهرستان‌های محروم استان است که البته ظرفیت‌های بزرگی دارد اما مغفول مانده است.

وی در ادامه بیان داشت:برای رفع مسائل و مشکلات منطقه ریجاب از کلیه پتاسیل‌های موجود استفاده خواهد شد.

دکتر سیدمحمد قاسمی سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو نیز در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات شاخص این شبکه گفت: مرغ زنده فروشی و کشتارغیرمجاز از بزرگترین معضلات این شهرستان بود که با کمک و همکاری بسیار خوب مرکز بهداشت تا حد زیادی توانستیم آنرا کاهش دهیم.

وی کاهش آمار مبتلایان انسانی به بیماری تب مالت در این شهرستان را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: با اقدامات انجام شده در زمینه آموزش و ترویج آشنایی با این بیماری، واکسیناسیون و شناسایی و حذف دام‌های بروسلوزی موفق به کاهش مبتلایان انسانی شدیم.

این مقام مسئول از برگزاری تعداد ۲۷ کلاس آموزشی ترویجی بیماری تب مالت جهت افزایش سطح آگاهی بهره برداران این حوزه در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف همکاران طی چند سال گذشته کلیه دام‌های روستایی و عشایری این شهرستان علیه بیماری تب مالت واکسینه شده‌اند.

«مهندس جمشید بیگی» سرپرست شبکه دامپزشکی دالاهو ضمن تشکر از اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: با حمایت مجموعه فرمانداری و همکاری سایر دستگاه های مرتبط امیدوارم بتوانیم در حفظ سرمایه های دامی شهرستان و ساماندهی بهداشتی مجموعه پرورش ماهی سردابی ریجاب موفق عمل کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات دکتر صیدمحمد قاسمی سرپرست سابق شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو تقدیر و مهندس اردلان جمشید بیگی به عنوان سرپرست جدید این شبکه منصوب شد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
1
حالا تو کرمانشاه دامپزشک نبوده که لیاقت مدیریت شبکه دامپزشکی یه شهرستان داشته باشه که آقای مهندس بکنن رئیس شبکه .با تمام احترامی که واسه سایر رده های دامپزشکی قائلم اما فکر میکنم این از ضعف های بزرگ سازمان رئیس شبکه های خیلی از شهرستان هاش دکتر نیستن علرغم اینکه دکتر تو سازمان کم نیس
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
1
مگه قحطی دامپزشک بوده که یه مهندس شده رییس .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
1
بنظرتون ی مهندس بیشتر از بیماری سرش میشه یا ی دکتر؟قضاوت با خودتون
همکلاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
1
1
با سلام
انتصاب شایسته و بجای آقای جمشید بیگی را تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق و پیروز باشن.
به نظر بنده کسی که مدیریت بلد باشه ، حرف زدن بلد باشه، لیاقت مدیریت شبکه را دارد حتمأ نباید دامپزشک باشه. خیلی از مهندسین از نظر علمی چندین برابر بعضی از دامپزشک ها سواد دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
1
انتخاب شایسته جناب مهندس جمشید بیگی رو به ایشون تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشن با توانایی ولیاقتی که من از ایشون اطلاع دارم حتما موفق میشن با آرزوی سربلندی وموفقیت روز افزون برای ایشون
نظر شما
ادامه