کد خبر: ۳۷۹۸۲
مانور رومیزی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اداره کل دامپزشکی استان سمنان اجرا شد.مانور رومیزی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اداره کل دامپزشکی استان سمنان اجرا شد.
 

مانور رومیزی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اداره کل دامپزشکی استان سمنان اجرا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، مانور رومیزی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در اداره کل دامپزشکی استان سمنان با حضور دستگاه های اجرائی اجرا شد.

«دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان و فرمانده مانور رومیزی گفت: مانور رومیزی پدافند غیرعامل با موضوع پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و به منظور بالا بردن امنیت غذایی با منشاء دامی و همچنین پیشگیری از بیماریهای واگیردار و غیرواگیردار در حوزه دام، بیماریهای مشترک بین انسان و دام و نیز مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه اقتصادی با حضور دستگاه های اجرائی استان برگزار شد.

دکتر سعیدی در ادامه افزود: با توجه به اتفاقی که در سالیان گذشته رخ داده و بنا به تجربه کسب شده از حوادث و همچنین بروز برخی از بیماریهای نوپدید، برگزاری چنین مانورهایی ضروری است.

این مانور با محوریت اداره کل دامپزشکی استان سمنان و با حضور نمایندگانی از محیط زیست، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و ... روز دوشنبه مورخه 8آبان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان سمنان برگزار شد.

 
 
نظر شما
ادامه