کد خبر: ۳۷۹۹۱



مسابقه ساخت دان‌خوری پرندگان با استفاده از مواد دورریختنی توسط انجمن علمی دانشجویی رشته علوم ‌آزمایشگاهی و درمانگاهی دامپزشکی دانشگاه ایلام، کانون دانشجویی هلال احمر و کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در این برنامه که با هدف فرهنگ استفاده از مواد دورریختنی و غذارسانی به پرندگان در فصل سرما اجرا شد، دانشجویان با استفاده از مواد اولیه که در اختیار داشتند دست به خلق آثاری زیبا زدند.

در پایان، این آثار مورد داروی قرار گرفت و سازندگان سه اثر منتخب مورد تقدیر قرار گرفتند.

میلاد کلیوندعباسی، دبیر انجمن علمی دامپزشکی دانشگاه ایلام در حاشیه‌ی این برنامه گفت: یکی از رسالت های دامپزشکی، حیوان دوستی و اهمیت معیشت حیوانات است که این مسابقه در همین راستا انجام شد.

عبدالسلام احمدی، معاون اجرایی انجمن علمی دانشجویی دامپزشکی دانشگاه ایلام هم گفت: امیدوارم این گونه فعالیت‌ها با حضور با حضور دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها تداوم داشته باشد.

مصطفی حسین قلی‌پور، دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه ایلام هم گفت: خوشبختانه این مسابقه مورد استقبال بسیاری از دانشجویان قرار گرفت و امیدوارم این دست مسائل در مورد توجه تمام دانشجویان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما اعضاء سازمان جوانان هلال احمر تمام تلاش خود را برای محیط زیست پاک و امن بکار خواهیم گرفت، به امیدروزی که تمام انسان ها به محیط زیست اطراف خود احترام بگذارند.

دکتر حمید امامی‌پور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام نیز ضمن تقدیر از دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشجویی از آنان خواست متناسب با رشته‌ی تحصیلی مسائل جامعه را شناسایی و این گونه برنامه‌ها را اجرا کنند.

در این برنامه دکتر محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر رشنوادی، مدیر گروه دامپزشکی، عطابیگی، کارشناس انجمن‌های علمی و نشریات و عرفانی، کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری حضور داشتند.



 

نظر شما
ادامه