کد خبر: ۳۸۰۱۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: اخلاق‌محوری، کارمندمحوری و خانواده‌محوری از اساس کاری در خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور است ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مراسم  افتتاحیه کشتارگاه صنعتی طیور  مزرعه نمونه آق قلا در استان گلستان گفت: امروز در امر تولید مرغ در کشور به جایی رسیده ایم که علاوه بر تامین نیاز داخل، نگاه ویژه ای به صادرات محصولات خود داریم که این امر تنها با تامین سلامت و امنیت محصولات از سوی سازمان دامپزشکی میسر خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره  کل دامپزشکی استان گلستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» اظهار داشت: دامپزشکی تضمین کننده سلامت محصول و امنیت غذایی است. در بحث اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به حوزه تولید به دنبال دو شاخصه امنیت غذایی و بهره وری هستیم که بهره وری در تولید، از اساس و اهم کار دامپزشکی است.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه بزرگ در استان گلستان گفت: دامپزشکی حمایت های فنی و بهداشتی خود را در پیشبرد اهداف و کمک های کارشناسی به مجموعه بزرگ مزرعه نمونه بیش از پیش خواهد داشت.

گفتنی است، کشتارگاه صنعتی طیور شرکت مزرعه نمونه با ظرفیت کشتاری 4000 قطعه در ساعت در کیلومتر 42 جاده گرگان به اینچه برون توسط شرکت سهامی مزرعه نمونه احداث و به بهره برداری رسیده است.

وجود ۴۰۰ عنوان خدمت در حوزه دامپزشکی

دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور همچنین صبح امروز در جلسه شورای اداری دامپزشکی استان گلستان ضمن عرض خداقوت و تقدیر از زحمات مجموعه دامپزشکی استان گفت: حوزه فعایتی دامپزشکی دارای تنوع کاری بسیار زیادی است به طوری که اکنون بیش از ۴۰۰ عنوان خدمت در حوزه های فنی و اداری در دامپزشکی وجود دارد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ارائه خدمات فنی بهداشتی به دامداران، مردمی که کمترین بهره برداری را از رفاه اجتماعی برخوردارند، موهبتی است که خداوند متعال به ما اعطاء نموده است .

وی همچنین افزود: اخلاق محوری، کارمند محوری و خانواده محوری از اساس کاری در خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور است .

دکتر رفیعی پور اذعان داشت: استفاده و به کارگیری از نیروهای جوان و همچنین بانوان در دستور کار سازمان قرار دارد و توجه ویژه ای به حضور جوانان در حوزه های مختلف دامپزشکی خواهیم داشت.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پایان سفر یک روزه خود به استان گلستان،  با استاندار  گلستان دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مربوط به حوزه دامپزشکی در سطح کشور و استان به گفتگو پرداخت.

 
 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
بنام خدا
به نظر می رسد که بودجه سازمان کم شده است !!!که می خواهند با ترفند استخدام 3000 نفر همه را به جلسه امتحان بکشانند ...اگر هدف جذب نیرو باشد اول افراد قبول شده در سومین آزمون استخدامی را جذب کنید بعد افراد قبول شده در مرحله اول 4 آزمون استخدامی را اگر مشکل گزینش نداشته باشند جذب سازمان نمایید بعد که تکلیف دو سری مشخص شد نیروی جدید استخدام نمایید .....همان کاری که در رشته پرستاری انجام می شود .....
کاردان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
این خانواده بزرگ دامپزشکی که داره از هم میپاشه جناب رئیس ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
این هم نوعی اشتغال زایی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
غیر قابل انتشار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
جناب اقای رفعیی پور سریعا به داد استانها برسید برخی از مدیران کل فعلی به علت عدم نظارت و بازرسی از طرف سازمان دامپزشکی به خصوص عدم حضور ریاست قبلی سازمان در استانها به صورت دیکتاتوری عمل نموده اند و خانواده دامپزشکی در حال پاشیدن است/نه اخلاق محوری/نه اسلام محوری/برای ماندن در جایگاه چه مستند سازی ها/چه امار سازی ها/.....
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
برنامه محوری ؟؟؟؟
همكار بخش خصوصي زجر كشيده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
با عرض سلام و خسته نباشيد جناب آقاي دكتر فقط به فكر تغيير مدير كل نباشيد به فكر تغيير مسئولين شبكه ها و ادارات نيز باشيد در برخي جاها يك مدير مدت 10 سال مسئول شبكه بوده كه به قول معروف آب يكجا بماند ميگندد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
اقای دکتر در استان ما کسی که مرکز مایه کوبی دارد خودش رئیس شبکه است و کار واکسیناسیون و... به به مرکز خودش مسپارد حالا انتظار چه دارید /چی می شود به نظر شما خودت ببر خودت بدوز/مدیرکل و معاونینش خودشان این پیشنهاد به او دادند/چه می گذرد در این استانها/ استانی که ............... جز استانهائی هستند که قطب دامپروری محسوب می شنود به اجبار یک مرکز مایه کوبی در شهرستان یعنی چه؟ ان هم متعلق به رئیس شبکه یعنی چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
برده داری مدرن به شیوه دامپزشکی در بخش خصوصی
............
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
جناب دکتر سلام . سوالی دارم اگر مسئولین حکیم مهر حذف نکنند ( البته سعی شد از ادبیات مناسب استفاده شود و به کسی برنخورد بجز سوء استفاده کنندگان )
1- آیا در ساعت اداری میشود با برگه ماموریت ( بدون برگه مرخصی ) به کارهای بخش خصوصی نظام دامپزشکی رسید – در اداره کل ما فردی که معتمد اداره کل نیز می باشد سمتی در نظام دامپزشکی استان دارد و ایشان تقریباٌ هر روز و در هر روز چند ساعت به کارهای نظام دامپزشکی می پردازد و از محل کار خود خارج می شود و ساعات دیگر که در محل کار و در اتاقشان هستند بیشتر به ارباب رجو ع بخش خصوصی پاسخگو هستند و از آنجا مزایا دریافت می دارد ؟ آیا ایشان بدون برگه مرخصی می تواند به بخش خصوصی بپردازد و یا نه و سوال دیگر این حق برای همه پرسنل اداره کل محفوظ است و یا فقط برای اشخاص با سمتهای خاص
2- آیا رئیس یک مجموعه می تواند هر روز با سه ساعت تاخیر سر کار مشغول گردد؟ قانونی است بنام کسر یک سوم حقوق که همکار می تواند یک سوم از ساعت اداری نیاید و حقوق ایشان طبق ساعت حضور کسر شود آیا مسئول اداره می تواند از این قانون استفاده کند و ساعت حضور در اتاق ریاست و محل کار خود به دنبال کارهای شخصی خودش باشد
کارشناس
نظر شما
ادامه