کد خبر: ۳۸۰۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر



۵۰۰۰ قطعه جوجه اردک در استان سمنان معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر حسن هاشم زاده» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان سمنان با اعلام خبر معدوم‌سازی ۵۰۰۰ قطعه جوجه اردک در این استان افزود: در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی های پرندگان، خودروی حامل ۵۰۰۰ قطعه جوجه اردک یکروزه با همکاری نیروی انتظامی متوقف و پس از بررسی‌های لازم محموله به علت عدم ارائه مدارک بهداشتی – قرنطینه‌ای غیرمجاز شناخته شده و پس از سیر مراحل قانونی معدوم گردید.

وی در ادامه گفت: با توجه به شروع فصل سرما در کشور و احتمال ابتلا به بیماری‌های تنفسی در پرندگان اداره کل دامپزشکی استان سمنان تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص اندیشده است و با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بسیج سازندگی نقش پر رنگ‌تری را در کنترل تردد محوله‌های مرتبط ایفا خواهد نمود.

در پایان دکتر هاشم زاده افزود: هم استانی‌های محترم در صورت مواجهه با تخلفات بهداشتی می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۱۲ گزارشات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
عیر مجاز با بیمار یا حامل تفاوت دارد استاد!
رحم کنید بر این مخلوقات خداوند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
چون غیر مجاز بود معدوم شد؟؟؟!!! چرا با موجود زنده مثل کالا برخورد میکنید؟؟؟ مگر بیمار بودند و یا ناقل بیماری که معدوم کردید؟؟؟!!! این کار شرعا و قانونا محل اشکال است.
ناشناس
|
India
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
این سمنانی ها شورش را در آورده اند.هر از گاهی خبر معدومسازی هزاران جوجه منتشر می شود و صدای یک مسوول در سازمان در نمیاد.انصاف و مروت هم خوب چیزی است .................
حکیم مهر عزیز! زبان ما که مو درآورد لااقل شما یکجوری به گوش مسوولان رده بالای سازمان برسانید که جرم و‌گناه این موجودات زبان بسته چیه آخه؟
اصلا تعریف جوجه غیر مجاز از نظر این .......... چیه؟
اگر منظور از اون گواهی قرنطینه است که بخدا برگه ای ۵۰ هزار تومنه.روزی صدها‌محموله بدون گواهی بهداشتی قرنطینه ای از استان سمنان وارد استان تهران می شود و صدای هیچکس هم در نمیاد.
به فرض مرغداری اشتباه عمدی یا غیر عمدی کرد واقعا این روش برخورد است.خداوند به ما رحم کند
ناشناس
|
Slovenia
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
باید اول قرنطینه میشد و ازمایش روش انجام میشد اگه ناقل یا بیمار بودن معدوم میشد فوری تصمیم نگیریم دوستان
نظر شما
ادامه