کد خبر: ۳۸۰۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:
گردهمایی دو روزه مدیران کل دامپزشکی منطقه پنج کشور به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد ...



حکیم مهر - معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: فرایند بازنگری دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها، شیوه‌نامه‌های دامپزشکی کشور به منظور اصلاح و در صورت ضرورت ابطال برخی از آنها آغاز شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، جلسه مدیران کل دامپزشکی منطقه ۵ کشور به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در جزیره قشم با حضور معاونت بهداشتی و پیشگیری و مدیر کل دفتر نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی و رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل دامپزشکی استان‌های فارس، هرمزگان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و منطقه آزاد کیش برگزار شد.

ابتدا جلسه با تلاوت چند از کلام الله مجید، سرود ملی کشور آغاز گردید.

«دکتر محمد جانباز» مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت از دست دادن همکار عزیزمان دکتر مجتبی مظاهری به مجموعه دامپزشکی کشور و خانواده محترم ایشان، به ارائه برخی مسائل موجود در استان پرداخت و بازنگری دستورالعمل‌های سازمان با استفاده از ظرفیت استان‌ها طبق استانداردهای بین المللی را خواستار شد.

در ادامه «دکتر کامبیز امجدی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان مباحثی در خصوص بروزرسانی دستورالعمل ها و بخشنامه‌های دفاترسازمان دامپزشکی کشور با در نظر گرفتن استانداردهای بهداشتی بین المللی را مطرح و تشریح نمود.

«دکتر یعقوب مهندس» رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی منطقه پنج کشور و مدیر کل دامپزشکی استان فارس ضمن تشریح مباحث دستور کار کلیه مدیران را ترغیب به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص موارد مطروحه نمود.

سپس «دکتر علی صفر ماکنعلی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور ضمن اعلام سیاست آینده سازمان در خصوص دستورالعمل‌های موجود به صورت مفصل و با استناد به مباحث روز علمی دنیا به ایراد سخن پرداخت.

وی ضمن تشریح شرایط حال کشور در خصوص بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان و در خصوص اجرای متناسب طرح تب برفکی، سامانه برخط و ...، توضیحات مبسوطی ارائه و انجام به موقع آنرا بسیار مهم دانست.

وی در این جلسه با قدردانی از همکاری و هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری گردهمایی، از امکانات و شرایط فراهم شده ابراز رضایت نمود و بر تعامل بیشتر برای برگزاری چنین جلسات تخصصی تاکید کرد.

وی به استفاده از ظرفیت استان‌ها در خصوص بازنگری دستورالعمل‌های سازمان را تاکید نموده و تغییرات دستورالعمل‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

در این جلسه «دکتر عباس عباسی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور ضمن پاسخگویی به سوالات همکاران به وجود مشکلاتی در اجرای دستورالعمل‌ها اشاره نمود و اظهار امید واری کرد تا با همکاری و تعامل مناسب در حل مشکلات موجود موفق عمل نماییم.

در ادامه مدیران کل دامپزشکی منطقه ۵ کشور با ارائه گزارشات و اقدامات و مشکلات موجود در اجرای برخی از دستورالعمل‌های سازمان اشاره نموده به صورت مفصل در خصوص دستور کارجلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این جلسه در دو نوبت صبح و عصر تشکیل گردید.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
یکی از دستورالعمل ها که باید حذف شود ماده 19 است چون مانند خاری در چشم سازمان دامپزشکی است و حسادت اجازه اجرا را نمیدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
بهتر است مدیران کل ضمن نظر خواهی از کارشناسان وارد جلسات شوند تا قوانین با جنبه عملی و واقعیت همخوانی داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
١٨ مورد غير قابل انتشار !!!!؟؟؟ چرا ؟ چگونه ؟ در باب مسئله اي به اين مهمي يعني تغيير اساسي قوانين ! بايد سكوت كرد !!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
بهترین بازنگری انحلال سازمان دامپزشکی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
درود ودوصد بدرود بر بهترین بازنگری
نظر شما
ادامه