کد خبر: ۳۸۰۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی از همسان سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، «مهندس محمد علی جوادی» در مراسم کلنگ زنی ساخت مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله واقع در ناحیه شمال غرب تهران، در پاسخ به این پرسش که تلاش این معاونت برای افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی جهت همسان سازی با سایر دستگاه ها به کجا انجامیده است، گفت: با وجود اینکه در دولت تدبیر و امید در مورد یکسان سازی کارمندان هم پایه در دستگاه ها تلاش های زیادی برای همکاری سازمان امور استخدامی شده، اما همچنان فاصله است که بر اساس قول هایی که به وزارت جهاد کشاورزی داده شده است، به امید خدا تا پایان امسال این امر محقق می شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر سرنوشت طرح تربیت مدیران آینده در جهاد کشاورزی و استفاده از این مدیران در دولت جدید، گفت: این طرح از ۲ سال پیش کلید خورده و در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. کما اینکه در اینن رابطه کارگاه های آموزشی و آزمون هایی برای شناسایی نخبگان دوره دیده شروع شده تا از این مدیران در دولت دوازدهم و بعد از آن استفاده شود.

به گفته جوادی، از بین ۱۰ هزار مهندس ناظر استخدام شده در دولت دوازدهم نیز در این دوره ها ارزیابی ها و شناسایی های لازم صورت گرفته است.

وی نوید داد در آینده نزدیک با گذراندن دوره های اختصاصی ویژه برای کلیه مدیران پایه و ارشد داخل وزارتخانه، از مدیران دوره دیده در این مجموعه مدیر انتخاب می شود که در بین آن ها نگرش به استفاده از پتانسیل زنان و جوانان در مدیریت های وزارتخانه نیز هست.
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
حالا اگه هم به فرض این اتفاق بیوفته اختلاف این چند سال رو چیکار میکنید.؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
1
0
اگه میخوان زیاد کنن برای بدبختای تازه وارد زیاد کنیم قربونش برم قدیمیاش که اینقدر چاه موتور و مرغداری و گاوداری و پرورش دام و طیور و اشتغال متفرقه دارن که دیگه خودشون هم خسته شدند یه سری شهرستانها بزنن ببینند راست میگم یا دروغ.البته این مورد تو تهران صدق نمیکنه .هزینه اونجا بالاست صادرات و واردات میکنند که به تولید هم یه کمکی بشه انشالا خدا قبول کنه.اجرکم عندالله...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
انشاالله افزایش به همه کارکنان تعلق بگیره نه مانند ۳۵ درصد افزایش فقط به کارشناسان تعلق گرفته و کارکنانی چون نگهبانان و رانندگان سرشان بی کلاه مانده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
............... مال دولتیها و کار فی سبیل الله برای خصوصیها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
1
0
دروغه محض و سرکاری
نظر شما
ادامه