کد خبر: ۳۸۱۰۸



رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی در بیمارستان تخصصی دامپزشکی این دانشگاه برای خدمت رسانی به دامداران و مرغداران منطقه و صاحبان حیوانات خانگی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر سروش یوردخانی» با بیان اینکه این دانشکده تنها دانشکده دامپزشکی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است، اظهار کرد: از آغاز فعالیت بیمارستان تخصصی دامپزشکی، خدماتی فراتر از معاینات، درمان و جراحی‌های عمومی به دامداران، صاحبان حیوانات خانگی و مرغداران منطقه ارائه کرده است.

وی از راه اندازی مجدد کلاس های کارورزی به صورت سیاری پس از دو سال وقفه خبر داد و گفت: راه اندازی مجدد کلاس های کارورزی به صورت سیاری با استقبال دامپروران منطقه مواجه شده که کمک قابل توجهی به تربیت فارغ التحصیلانی باتجربه، حضور و درمان دام و طیور در محیط دامداری و مرغداری خواهد کرد.

یوردخانی ادامه داد: دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار اکنون به نقش پشتیبانی خود از کلینیک های بخش خصوصی نیز به خوبی عمل کرده و با ارتباط مناسب، کلینیسین های منطقه دام هایی که به هر دلیل در بخش خصوصی قابل درمان نیستند را به دانشکده ارجاع می دهند و روند تشخیص و درمان پیگیری می شود.

رئیس دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار کمک و حمایت از تولیدکنندگان محصولات دام و طیور را یادآور شد و اظهار کرد: کمک و حمایت از تولیدکنندگان محصولات دام و طیور صرفا محدود به امور درمانی نبوده و دانشکده با برگزاری کلاس های آموزشی - ترویجی و همکاری نزدیک با تعاونی گاوداران شهرستان گرمسار که اغلب دامداران منطقه در آن عضو هستند در راستای ارتقای آگاهی آنان کوشیده است.

وی با توجه به وجود اعضای هیات علمی و کادر متخصص، تجهیزات و مجتمع آزمایشگاهی مجهز در بیمارستان تخصصی دانشکده دامپزشکی افزود: دامداران و مرغداران منطقه و حتی برخی مناطق همجوار برای تشخیص و درمان دام‌های کوچک و بزرگ بیمار و سایر خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز از جمله جراحی‌های تخصصی از خدمات بیمارستان دانشکده واقع در روستای کوشک استفاده می‌کنند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ادامه داد: این دانشکده یکی از تاثیرگذارترین دانشکده‌های دامپزشکی کشور است که پتانسیل بسیار مناسبی در راستای ارتقای بهداشت عمومی و دامی شهرستان‌های گرمسار، آرادان و استان سمنان دارد.

یوردخانی افزود: با توجه به تجهیز بیمارستان به آزمایشگاه تخصصی و دستگاه اندوسکوپی و خرید دستگاه‌های رادیولوژی و سونوگرافی و میزهای معاینه الکترونیکی و هیات علمی و کادر مجرب، خوشبختانه دامداران و مرغداران و صاحبان حیوانات خانگی و سایر افراد مرتبط با دام و طیور به راحتی از خدمات تخصصی که در سایر کلینیک های منطقه امکان ارائه نیست، برخوردار شده و با حضور استادان مجرب علوم درمانگاهی، بیمارستان دانشکده همه روزه فعال و آماده خدمت رسانی است.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: افراد متقاضی برای دریافت خدمات با شماره تلفن‌های 02334552020 و 02358492054 تماس یا به بیمارستان تخصصی دامپزشکی دانشگاه، واقع در روستای کوشک گرمسار مراجعه کنند.




 
نظر شما
ادامه