کد خبر: ۳۸۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کشتارگاه های دام کشور عنوان کرد: در حوزه قوانین و دستورالعمل ها، با کمک ذینفعان و تشکل‌های صنفی، بازنگری خواهیم داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کشتارگاه های دام کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه‌ی هم اندیشی، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کشتارگاه های دام گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و مشکلات موجود را طرح نمودند و پیشنهاداتی را در جهت بهبود فعالیت‌ها و تسهیل فرایند‌ها ارائه کردند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اهمیت جایگاه کشتارگاه‌ها در مسیر تولید و نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره، کشتارگاه‌ها را به عنوان حلقه واسط این زنجیره عنوان کرد.

دکتر رفیعی‌پور گفت: در سالهای اخیر کشتارگاه‌ها دوره صنعتی شدن را با موفقیت طی کرده‌اند و قوانین دامپزشکی به مسئولین کشتارگاه‌ها چارچوبی را ارائه می‌دهد که بتوانند مسیر حرکت خود را بیابند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه افزود: در حوزه قوانین و دستورالعمل ها با کمک ذینفعان و به خصوص تشکل های صنفی و مطابقت با حوزه جهانی بازنگری خواهیم داشت و به لطف خدا و همت جمعی به سمت بهبود حرکت خواهیم کرد.


 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
1
1
انشالا ولی یادتان نرود که برخی کارها مثل واکسنه لازمه ولی دردناکه ودر عین حال مفید وضروری میباشد.لازم است که منافع جامعه و سپس دامپزشکی ودر انتها تولید کننده مدنظر قدار گیرد اولویتها را دکتر عزیز فراموش نفرمایید چون حال عمومی دامپزشکی مساعد نیست ونیاز به نسخه درمانگر شما رئیس خوب و بزرگوار دارد درست است که کل جامعه
نظر شما
ادامه