کد خبر: ۳۸۱۵۶
 

تهیه‌کننده «پناه جان» بیان کرد که امیدوار است به محض اینکه بحث مالی این مستند در صدا و سیما حل شد، فیلمبرداری آن را ادامه دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از امتداد نیوز، مجموعه مستند «پناه جان» با نام اولیه «ناجیان گمنام» در ادامه فیلمبرداری با گروه «رهاسازی پلنگ رودسر» همراه شد. این مجموعه که تا این زمان با فیلمبرداری از کارهای درمانی یک کرکس، فلامینگو و یک شغال پیش رفته، کارش را با پلنگ رودسر آغاز کرد.

«کتایون جهانگیری» تهیه کننده و کارگردان مجموعه «ناجیان گمنام» در توضیح آن گفت: طرح این مجموعه به تازگی در شبکه مستند به تصویب رسیده بود که همان شب پیدا شدن آرزو (پلنگ رودسر) از وضعیتش خبردار شدم و با تماس با مسئولان به سرعت هماهنگی های لازم برای فیلمبرداری را انجام دادم.

وی ادامه داد: در اینجا باید از مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست به ویژه دفتر صید و شکار نهایت تشکر را بکنم؛ چراکه نه فقط در این مسیر نهایت یاری را داشتند بلکه شاهد حساسیت بالا در انجام درمان حیوانی بودند که در خطر یوتانایز شدن توسط دامپزشک معالج اولیه بود.

جهانگیری در پایان بیان کرد: سال‌هاست که مستندسازان خوب ما با ساخت آثار ارزشمند نشان داده اند که نه تنها در عرصه تولید فیلم های حیات وحش تبحر دارند بلکه نسبت به حیات وحشِ شکننده و در خطر نابودی کشورمان مسئول هستند. من به عنوان یک فعال و مستندساز و به دنبال علاقه ام به محیط زیست جای خالی این مجموعه را احساس می کردم و فرصتی پیش آمد تا طی گفتگویی با دکتر درگی دامپزشک اداره محیط زیست استان البرز، راهنمایی بگیرم. این مجموعه در آغاز راهش است و امیدواریم به محض اینکه بحث مالی آن در صدا و سیما حل شود ادامه فیلمبرداری کار را انجام دهم.

 

 

 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه