کد خبر: ۳۸۲۰۳
 

نشست هم اندیشی بخش خصوصی فعال در صنعت طیور، موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی و اداره کل دامپزشکی استان تهران روز شنبه راس ساعت 14 درمحل سالن جلسات اداره کل برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در ابتدای جلسه «دکتر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گفت: اکثر کشورها برای اجرای پروژه های تشخیصی، تحقیقاتی خودبه 4 رکن اصلی احتیاج دارند که آن عبارت است از: متولی تحقیقات، بخش اجرا، تولید کننده و کلینیسین های بخش خصوصی.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه همکاری گسترده مشترک فی ما بین بخش های ذکرشده می باشد.

دکتر برائی نژاد تصریح کرد: موسسه رازی و سازمان دامپزشکی می توانند با همکاری گسترده و تعاملات سازنده وبا همکاری و همفکری بخش خصوصی، مشکلات را رصد نموده و درصدد رفع آن گام بردارند.

در ادامه دکتر هاشم زاده رئیس موسسه تحقیقات و واکسن سازی رازی ضمن تشکر از مدیرکل دامپزشکی استان از برگزاری این جلسه گفت: موسسه بنا دارد با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و همیاری بخش خصوصی نسبت به انجام تحقیقات لازم درخصوص تشخیص دقیق بیماریها به منظور تامین واکسن طیور در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام نماید و درواقع این نشستهای هم اندیشی کمک می نماید تا با نیاز سنجی منطقی و صحیح وبا همیاری همه بخش های مرتبط در این مهم گام برداشت.

 
 
نظر شما
ادامه