کد خبر: ۳۸۲۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان از حضور بازرسین و ممیزین رسمی مراکز عمل‌آوری متقاضی دریافت کد اتحادیه اروپا (EC) در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر محمد جواد معصومی» اظهار داشت: با شروع فصل برداشت میگو و با توجه به اینکه میگوی پرورشی استان هرمزگان از کیفیت و مطلوبیت بسیار بالای نزد شرکت‌های خارجی متقاضی صادرات به اتحادیه اروپا و جنوب شرق آسیا و کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس برخوردار است، سازمان دامپزشکی کشور مطابق رویه معمول و در راستای اثر بخشی و ارزش افزوده بر محصولات تولیدی استان هرمزگان اقدام به صدور و تمدید پروانه‌های بهداشتی کد اتحادیه اروپا (EC) می‌نماید.

وی افزود: در این راستا اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان از ممیزین رسمی سازمان دامپزشکی کشور دعوت نموده است تا با حضور در استان هرمزگان نسبت به ممیزی شرکت‌های عمل‌آوری آبزیان دارای کد EC اقدام نماید.

وی تصریح کرد: با حضور ممیزین سازمان دامپزشکی کشور به زودی در استان اقدام لازم برای ممیزی و واگذاری کد اتحادیه اروپا به مراکز فوق‌الذکر صورت خواهد پذیرفت.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
این شد خبر !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
درود ودوصد بدرود
نظر شما
ادامه