کد خبر: ۳۸۲۳۶
 

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره محتوای جلسه اخیر سران قوا را تکذیب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم،‌ «پرویز اسماعیلی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور، با رد اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر "بررسی ایجاد تعییرات در ساختار دولت در جلسه اخیر سران قوا و توافق ضمنی بر روی آن" گفت: در جلسه اخیر سران محترم سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.

وی افزود: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور افزود: پیگیری مربوط به ساختار و یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

پرویز اسماعیلی تاکید کرد: اعلام نادرست هر گونه مطالب و یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست .

اسماعیلی با اعلام اینکه "اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد" از رسانه ها خواست که در برابر رواج گمانه ها و شایعات بویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسوول پیگیری کنند .

 
 
نظر شما
ادامه