کد خبر: ۳۸۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: اگر روحیه بسیجی نداشتیم، با امکانات محدود فعلی نمی‌توانستیم بهداشت را در دورافتاده‌ترین نقاط کشور ارائه دهیم ...
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با بسیجیان سازمان دامپزشکی کشور گفت :  اگر روحیه بسیجی نداشتیم، با امکانات محدود فعلی نمی توانستیم بهداشت را در دورافتاده ترین نقاط کشور ارائه دهیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، امروز دوشنبه 22 آبان 96 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشستی که با حضور «مهندس فراهانی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، «دکتر ابراهیم جعفری» فرمانده پایگاه مقاومت سازمان دامپزشکی کشور و بسیجیان این سازمان برگزار شد با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ بسیجی و جهادی در تمام امور گفت: روحیه بسیجی باید در تمامی بدنه سازمان دامپزشکی کشور دمیده شود .

دکتر رفیعی پور افزود: ما آماده هستیم از توان متخصصین بسیجی سازمان و مرکز وزارتخانه در انجام برنامه های سازمان استفاده نماییم .

دکتر رفیعی پور روحیه کارکنان سازمان دامپزشکی را از نظر  ازخودگذشتگی و حضور در کانون مخاطرات زیستی در راستای ارائه خدمات بهداشتی به مردم را به مثابه روحیه بسیجی عنوان کرد و گفت: اگر روحیه بسیجی نداشتیم، با امکانات محدود فعلی نمی توانستیم بهداشت را در دورافتاده ترین نقاط کشور ارائه دهیم؛ همه همکاران ما دارای روحیه و اراده بسیجی هستند و لازم است که از همه همکاران خواسته شود تا فرم بسیج را پرکنند و برای آنان کارت بسیج صادرشود چرا که کار ما در سطح روستاها جزء بسیجی ترین کارهاست .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تاکید بر دوری از تجمل گرایی، عنوان داشت: فضای بسیجی یعنی واقعیت زندگی ما با زندگی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مطابقت داشته باشد؛ در حوزه تشکیلات نیز لازم است که در بررسی طرح ها از نظرات بسیجیان استفاده و به بسیجیان اجازه اظهارنظر داده شود و حمایت های مادی و معنوی از آنان انجام پذیرد.

همچنین مهندس فراهانی فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی به دستور امام راحل (ره) به تشکیل بسیج و به دنبال آن در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تحقق بسیج دهها میلیونی اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه ما جذب، رشد و حفظ انسجام نیرو های بسیجی از طریق فعال سازی بسیج در سازمان ها و ادارات است.

وی با اشاره به گسترش تفکر و اندیشه بسیجی در بین کارکنان وزارتخانه و سازمان متبوع، به رویکرد تخصصی شدن بسیج در سازمان ها و ادارات در راستای اعتلا و پیشبرد اهداف نظام اسلامی اشاراتی داشت.

فراهانی با بیان همکاری های سازمان دامپزشکی کشور با مرکز بسیج وزارتخانه، افزود: این مرکز آمادگی خود را در جهت هر چه بهتر انجام شدن خدمات سازمان از طریق بسیج وزارتخانه بیش از پیش اعلام می کند .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
با سلام وادب ،جناب آقای دکتر رفیغی پور ریلست محترم سازمان دانپزشکی کشور،نمی دانم پی نوشت مطالب اعلام شده یا به رویت شما می رسد یانه ولی می خواهم در خصوص سه بخش محروم استان قزوین به نامهای الموت غربی وشرقی وطارم سفلی برای شما بیان کنم با بیش از حداثل 300روستا وجمعیت بالغ بر 15هزراس گاو و190هز ار راس گوسفند فاقد حتی یک دکتر دامپزشک دولنی جهت سرکشی به موارد وثوغ بیماری ویا تلفات دامی می باشد در گذشته با توجه به کمبود دکتر دامپزشک تقزیبا هربخش واجد یک دکتر بوده که درموارد درمانهای ضروری دامداران محرومبه روستاها سرکشی می کردند ولی درحال حاضر با عنایت به تخیص یک نفر سرباز وافزایش دکتران دامپزشک در استان متاسفانه بخش های مذکور ازوجود دکتر محروم می باشد ودرصورت مریضی دامها ،دامداران محبورند با هرینه هنگفت نسبت به درمان دامهای خود اقدام ودر صورت فقر مالی از انجام این امر معذور وبالطیع موجب ازبین رفتن دامهای خود گردیده اند که خودتان بهتر از هرکس میدانید این امر با شعار اقتصاد مقامتی که مقام معظم رهبری عنوان نموده اند مغایرت دارند .................. لذا خواهشمند اقدام عاجلی بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
میگن دروغگو کم حافظه میشه بخشهای الموت و طارم سفلی از نظر جغرافیایی در شهرستانهای مختلف قزوین قرار میگیرند به نحوی که گستره شمال شرقی به جنوب غربی را شامل میشود در این منطقه جغرافیایی تعداد زیادی دامپزشک دولتی و خصوصی مشغول به فعالیتند که برای به دست آوردن اطلاعات تماس آنها میتونید به وب سایت اداره کل قزوین مراجعه کنید .
از نوشته های شما معلوم است که چه کسی هستید همان که در گروه دامپزشکی 1400 ید طولایی در قلم فرسایی دارید ولی این ره که شما میروید به ترکستان است و عاقبتی برای شما نخواهد داشت
لااقل دروغی بنویسید که با ظواهر همخوانی داشته باشد
نظر شما
ادامه