کد خبر: ۳۸۲۵۳
 

 «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه «علی اکبر مهرفرد» قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز دوشنبه 22 آبان 96 در آیین افتتاحیه دومین دوره نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال (میتکس 2017) حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دومین دوره نمایشگاه بین المللی محصولات پروتئینی حلال (میتکس 2017) امروز (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد .

در حاشیه این نمایشگاه‌ سمینارهای علمی و آموزشی با عنوان «روش‌های پیشگیری از انتقال بیماری‌های انگلی از گوشت» و «آشنایی با عملکرد بهداشت سردخانه» در روز نخست، سمینار «فرآورده‌های گوشتی تخمیری» و سمینار «کاربرد نشاسته سیب‌زمینی در تولید فرآورده‌های گوشتی» و سمینار «سنسورها بر پایه گوشی‌های هوشمند برای تشخیص کیفیت گوشت و فرآورده‌های گوشتی» در روز دوم خواهد بود .

سمینارهای «اثر رفاه دام و طیور بر کیفیت گوشت» و «مدیریت فرآیند تولید گوشت قرمز در کشتارگاه‌های کشورهای صادرکننده» در روز سوم و چهار سمینار با عناوین «آشنایی با کاربرد  HACCP در صنعت گوشت»، «بررسی کنترل کیفیت گوشت»، «تکنولوژی تولید خمیر مرغ، روش‌ها و فرآیند‌ها» و «نقش فرآورده‌های گوشتی در تغذیه ورزشکاران» در عمل فضایی منحصر به فرد به این نمایشگاه بخشیده است.

 
 
نظر شما
ادامه