کد خبر: ۳۸۲۶۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
 

عضو کمیسیون عمران مجلس با اعلام خبر تصمیم تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان نظام دامپزشکی، ۱۰ محور آن را توضیح داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری خانه ملت، «شهرام کوسه غراوی» با اشاره به مشکلات سازمان نظام دامپزشکی، گفت: گزارش های متعدد واصله حاکی از نارضایتی جدی دامپزشکان از وضعیت سازمان نظام دامپزشکی است، اخیرا نیز تعدادی از این افراد در اعتراض به وضع این سازمان در مقابل مجلس تجمع و اعتراض ها را اعلام کردند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بررسی های اولیه حاکی از وضعیت نامناسب این سازمان دارد، افزود: بنابراین تحقیق و تفحص از سازمان نظام دامپزشکی در حداقل 10 محور و با امضاء تعدادی از نمایندگان مورد پیگیری قرارگرفته است.

کوسه غروای با بیان اینکه یکی از محورهای تحقیق و تفحص تاخیر در برگزاری انتخابات شوراهای استانی به مدت 4 سال است، تصریح کرد: همچنین توقف غیرقانونی روند انتخابات سال 95، نارضایتی اکثریت از عملکرد و مدیریت سازمان نظام دامپزشکی کشور، عدم برگزاری مجامع عمومی و فوق العاده سازمان نظام دامپزشکی در 8 سال گذشته، عدم شفافیت مالی در سازمان مرکزی نظام دامپزشکی از محورهای مورد نظر نمایندگان در تحقیق و تفحص است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، تاکید کرد: از سوی دیگر بکارگیری مشاوران و افراد فاقد صلاحیت در سازمان مرکزی و اتلاف منابع مالی، عدم اجرای مناسب وظایف قانونی تکلیفی از جمله ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری و ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی، عدم کارایی مدیریتی و صرف هزینه های گزاف در سفرهای استانی تبلیغاتی، تعطیلی غالب شوراهای استانی بخاطر ضعف مدیریتی و ایجاد تقابل با ادارات کل دامپزشکی در سراسر کشور و عدم توجه به مطالبات اعضای سازمان نظام دامپزشکی از مسائل مورد نظر دیگر در تحقیق و تفحص از سازمان نظام دامپزشکی است.

 
 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
خداشاهده ما ک تلف شدیم.کی میخاد یکی ب فکر ماباشه.ب هوای نظام دامپزشکی .سازمان ازمون هیچ دفاعی نمیکنه.نظام هم ک هیچ
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
سازمان نظام دامپزشکی به نظرم در اکثر موارد قوی عمل کرده و جای تقدیر داره اما به نظرم چند نفری در بدنه این سازمان هستند که به مانند سدی جلوی پیشرفتهای آن را گرفته اند.
خواهشا یکی توضیح بده ماجرای این نظام سبز سلامت چه شد؟ شخصی که الان مسئولیت آن را عهده دار هست کیست و سمتش چیست؟
هنرش چیست؟
کسی که عهده دار یک سمت مهم و به قوی عهده دار امور مربوط به مسئولین فنی و امور مربوط به سلامت جامعه است فارغ التحصیل کدام دانشکده و با کدام مدرک تحصیلی است؟
فیش حقوقی اش چگونه است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
کجاش رو دیده وایستید از این بدترم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
بنده از همه اعضا شوراي استان .......... شنيدم كه در چند سال اخير هيچ جلسه اي نداشته اند و تصميمات به صورت انفرادي و توسط شخص رييس شورا اخذ شده است
دکتر طالب زاده
|
United States of America
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
1
به نظر من که در بخش دولتی هستم و با همکاران بخش خصوصی هم در ارتباط می باشم. دورنمایی که از سازمان نظام دست کم در استان خودمان دیده ام متأسفانه رويکردی کاملاً سلیقه ای و تمامیت خواه هست که با گروکشی های بعضاً کودکانه! نه تنها به پیشبرد اهداف دامپزشکی کمکی نشده بلکه از لحاظ معیشتی نیز راهکاری برای بخش خصوصی به همراه نداشته و نتیجه اینکه یک سازمان صنفی نسبتاً عریض و طویل در حد یک بنگاه زودبازده و انتفاعی! تنزل یافته و آنچه بر دست بخش دولتی باقیمانده است پاسخگویی به خیل عظیم شکایات بهره برداران و شاغلین بخش خصوصی از سازمان نظام بویژه در روند صدور پروانه اماکن دامی است که موجب اتلاف انرژی و وقت دستگاه های ذیربط گردیده است.
دامپزشکی ........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
امیداوم از قسمت مالی نظام دامپزشکی استان ما بازدید و تفحس بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
1
واقعا سازمان نظام دامپزشكي حذف بشه بهتر نيست؟
چيكار كردن بجز چوب لاي چرخ گذاشتن
بجز گرفتن پول براي صدور و تمديد
يه رييس نظام داروخانه داره صدور مجوز داروخانه را تعطيل كرده
يكي ديگه مطب داره جلوي صدور مجوز مطب ميگيره
كلا سليقه اي شده از يه طرف هم داره پادشاهي ميشه و انتخابات حذف ميشه
انتخابات قبل خودشون شكايت كردن بعدا گفتن بعلت شكايت چند سال هم افتاد عقب واقعا اعضاي نظام رو چي تصور ميكنن اين آقايون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
بنظر می آید در مجموع وجود نظام دامپزشکی ضررهای بیشتری داشته تا بعضی منافع کوچک و بیشتر افزایش هزینه ای بی نتیجه برای دامپزشکان و دامپروران بوده
نظر شما
ادامه