کد خبر: ۳۸۲۷۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی در خصوص درج عبارت «دارای امتیاز بازآموزی» بر روی پوستر برخی از سمینارها، همایش‌ها و کارگاه‌های دامپزشکی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل توجه اعضاء و همکاران محترم و نیز رسانه های وزین عمومی و تخصصی در سراسر کشور:

تنها مرجع اعطای امتیار بازآموزی به سمینارها، همایش‌ها، کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی در حوزه دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین درج لوگوی این سازمان و یا ذکر عنوان «دارای امتیاز بازآموزی» در پوسترها، بنرها و آثار تبلیغاتی فرآیندهای فوق بدون اخذ مجوز رسمی از سوی این سازمان اکیداً ممنوع است.

شایان ذکر است؛ اطلاع رسانی در این زمینه فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی به آدرس www.iranvc.ir  و کانال تلگرام IranVetCouncil @ انجام می‌پذیرد و بازنشر آن از طرق مختلف با ذکر منبع، بلامانع است.

 
 
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
6
نظام اينقدري كه به فكر امتياز بازاموزي و پول هست به فكر نظارت بر مراكز درماني باشه اوضاع خيلي بهتر ميشه
كل فعاليت نظام شده كارگاه و كنگره و امتياز و پول
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
سلام. دوره ها و همايش هايي هم كه داراي امتياز بازاموزي به صورت رسمي از نظام مي باشند، در واقعيت ارزشي اضافه اي ندارند، چون در روند امتياز بندي همه به صورت امتياز مساوي كه غالبا ٥ امتياز هست محاسبه مي شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
0
منظور اصلی این است که درآمدی کسب شود حال این سمینارها یا کارگاهها چقدر بار علمی و آموزشی کاربردی دارند چندان اهمیتی تا حال نداشته و واقعا اگر بار علمی و مهارتی دامپزشکان دغدغه نظام بود بدون شک راههای عملی بهتر و موثرتری هم وجود داشت و کمترین نشانه علاقه نظام به این امر در درجه اول ارزیابی سطح علمی فارغ التحصیلان دامپزشکی بود که خود بخوبی راهگشای رفع بسیاری از مشکلات دامپزشکی میشد .
یعنی اولین قدم در اصلاح معضلات دامپزشکی و دامپروری کشور ارزیابی سطح علمی و مهارتهای (حداقل)بالینی دامپزشکان میباشد که این امر بخودی خود موجب ارزیابی عملکرد دانشکده های دامپزشکی میشد و همین امر به نوبه خود بر بهبود سطح آموزش دامپزشکی تاثیر قاطعی میگذاشت و وقتی آموزش درست و کاربردی ملاک قرار میگرفت بدون شک لازم بود که دانشکده های دامپزشکی از امکانات کیفی و کمی و داشتن فارمهای مناسب آموزش بهره مند میشدند و طبعا برای یک آموزش درست نیاز به استادان واقعی وجود داشت نه استادان توصیه ای ! و صد البته انتخاب و پذیرش دانشجو هم اصلاح میشد و حداقل برای نتیجه بهتر در آموزش تعداد پذیرش دانشجو منطقی شده و متناسب با امکانات آموزشی و نیاز بازار کار تنظیم میگردید و البته هر کسی را هم پذیرش نمیکردند و به هر کسی هم اجازه فارغ التحصیل شدن نمیدادند یعنی سطح هوش و توان یادگیری علمی و عملی دانشجویان را هم در نظر میگرفتند تا کسانی که مفتخر به دریافت مدرک دامپزشکی در هر رده ای میشد افرادی باهوش و آموزش دیده ای بودند که بخوبی قادر به کسب تجربه از پیشکسوتان و استفاده درست از منابع علمی جدید بوده و با تواناییهای بالای خود ضمن حراست از سرمایه های دامی بخشهای وابسته بر افزایش رشد کمی و کیفی آنها تاثیر مثبت گذاشته و ضمن افزایش امنیت و سود آوری در دامپروری و صنایع وابسته ، موجب افزایش سرمایه گذاری در این رشته ها شده و فرصتهای شغلی کمی و کیفی بیشتری را ، هم برای خود و هم برای همکاران آینده ایجاد میکردند . و ما امروز شاهد این همه نا کارآمدی و نا امیدی در دامپزشکی و دامپروری نبودیم .
آری فقط با کمی توجه و جدی گرفتن سطح علمی و مهارتی فارغ التحصیلان دامپزشکی توسط نظام و یا سازمان دامپزشکی و ارزیابی این مقوله در دامپزشکان براحتی بر معضلات دامپروری و به دنبال آن دامپزشکی میتوان فائق آمد .
ریشه مشکلات ما دردامپزشکی بدون شک نحوه آموزش از لحاظ کیفی است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
با سلام متاسفانه نظام دامپزشکی برای ......... پول این قانون من درآوردی را ایجاد کرده و یک راه برای ........ فارغ التحصیلان بیچاره پیدا کرده که حتی ممکن است بیکار باشند، راست میگید و به فکر آموزش هستید رایگان این کار را انجام بدید، چون حتی در مواردی دیده می شود که نه حق التدریس اساتید میدهند( از اساتید دانشگاه در هفته پژوهش دانشگاه استفاده می کنند) نه هزینه ای بابت پذیرایی مناسب انجام می گیرد ولی هزینه های آنچنانی به جیب نظام واریز می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
جالبه دانشگاه که مدارک اصلی علمی کشور رو صادر میکنه اینجا اجازه برگزاری کارگاه و صدور مدرک بازآموزی را نداره و باید حتما توسط نظام دامپزشکی فارغ التحصیلان بیچاره .......... شوند!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
2
چرا برای فردی که ظرف 16 جلسه در یک دانشگاه معتبر واحد متابولیک را خوانده باز هم بیاد برای یک گواهی الکی یک کلاس 2 ساعته متابولیک رو بگذرونه؟! واقعا مسخره هست روشهایی که برای کاسبی نظام ایجاد کرده!!حداقل دوره هایی گذاشته بشه که در طی تحصیل کسی بطور معمول با آنها برخورد نداشته!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
سازمان نظام دامپزشکی همه سمینارها و کنگره هایی که توسط دانشگاهها و با هزینه سایر ارگانها اجرا میشه با این قانون من درآوردی تحت کنترل گرفته و برای صدور امتیاز باز اموزی پول میگیره،اونم بدون هیچ زحمت و هزینه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
منظور از اخذ مجوز برای یک همایش علمی جهت درج این عبارت یعنی واریز پول زور به نظام دامپزشکی که معلوم نیست این هزینه ها برای چه و کجا هزینه میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
نظام هیچ کاری انجام نمیده واقعا
برید نظام پرستاری و بقیه رشته هارو ببینید نظام ما صرفا ی پول تمدید کارت میگیره و وبینار چه کاری کرده برای اعضای نظامش؟کجا تونسته حق دامپزشکا رو بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
1
برای ما که هنوز دانشجوییم هم امتیازی ثبت میشه یا حتما باید شماره نظام داشته باشیم ؟
نظر شما
ادامه