کد خبر: ۳۸۲۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
بازدید از دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار
 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به منظور بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان دانشکده دامپزشکی و دریافت نظر، پیشنهاد و انتقادهای سازنده آنان در این دانشکده حاضر شد و با دانشجویان صمیمانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر علیرضا لادن مقدم» به همراه «حجت الاسلام رضا کهساری» رئیس نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به منظور بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان دانشکده دامپزشکی و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات در این دانشکده حاضر شدند و با دانشجویان صمیمانه دیدار و گفتگو کردند.

نمایندگان ورودی های مختلف دامپزشکی ابتدا در جلسه هیات رئیسه واحد گرمسار به بیان نظر، پیشنهاد، انتقاد و مطالبات سازنده خود پرداختند و پاسخ ها و راهکارهای لازم توسط سرپرست و معاونان ارائه شد.

لادن مقدم و کهساری سپس به صورت سرزده در سالن های غذاخوری در جمع دانشجویان خواهر و برادر حاضر شدند و به سوالات، نظر، پیشنهاد و انتقاد آنان پاسخ دادند.

برگزاری نمازجماعت ظهر و عصر به امامت دکتر کهساری با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در نمازخانه دانشکده از دیگر برنامه های این بازدید بود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
گرمسار بهترین دانشکده دامپزشکیه ب نظر من تو دانشگاههای ازاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
حکیم جان این چیزایی که ما تو تصویراتون میبنیم خدایی
جزء مشکلات نیست
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
من فارغ التحصیل گرمسارم، گرمسار به علت آزادی ای که به دانشجو هاش میده خوبه، اما این چیزی که من می بینم واقعا دیگه نمی دونم بلانسبت دراز گوش، مگه ما رو گیر آوردین؟ بابا درست کنین وضعیت وخیم اونجا رو ..................
نظر شما
ادامه