کد خبر: ۳۸۲۹۹
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز سه‌‌شنبه 23 آبان با اعضای انجمن صنفی داروخانه‌‌داران دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد ...



حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با اعضای انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی، خواستار همکاری نزدیک داروخانه‌داران با کلینیسین‌ها و شبکه‌های دامپزشکی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، روز سه شنبه 23 آبان 96 با اعضای انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر رفیعی پور با اشاره به اهمیت توجه به تشکل های صنفی در حوزه دارو و درمان سازمان دامپزشکی گفت: قطعا در آینده در نشست های تصمیم گیری برای تدوین سیاست ها و برنامه ها در سطح کشوری، استانی، شهرستانی از حضور داروخانه داران استقبال به عمل خواهد آمد و خواستار همکاری نزدیک داروخانه داران با کلینیسین ها دامپزشکی و شبکه های دامپزشکی در چهار چوب وظایف محوله هستیم .

در این نشست، نمایندگان انجمن صنفی داروخانه داران دامپزشکی به چالش ها و مشکلات موجود و پیش روی داروخانه های دامپزشکی اشاره نمودند و خواستار مشارکت انجمن داروخانه داران در تدوین سیاست ها، ضوابط، شیوه نامه و دستورالعمل های مرتبط با داروخانه های دامپزشکی شدند.



 

نظر شما
ادامه