کد خبر: ۳۸۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ارسال اقلام مورد نیاز دامپزشکی به مناطق زلزله زدهارسال اقلام مورد نیاز دامپزشکی به مناطق زلزله زده


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از ارسال اقلام مورد نیاز دامپزشکی به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «محمدرضا مومنی» در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: حسب دستور ریاست سازمان دامپزشکی و برای بررسی وضعیت این مناطق و تسریع در مدیریت بحران صورت گرفته در این مناطق حضور یافتم.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه از سوی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه انجام شده است، افزود: استان های معین همچون کردستان، ایلام، همدان و خوزستان برای ارسال کمک های مورد نیاز اعلام آمادگی کرده اند و حتی استان ایلام اکیپ های خود را به این منطقه اعزام کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به احتمال شیوع بیماری های قابل انتقال به انسان در این مناطق تصریح کرد: انشاءالله این درگیری و مشکلات با تسهیل بحث دفن بهداشتی لاشه دام ها و ضدعفونی و سم پاشی مرتفع گردد.

وی در مورد تلفات احتمالی نیز گفت: فعلا اقدامات درمانی و بهداشتی - قرنطینه ای در اولویت است و پس از انجام این اقدامات کار گزارش گیری تلفات و خسارات هم انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در مورد اقدامات و برنامه های سازمان دامپزشکی کشور برای مدیریت این بحران نیز بیان داشت: ما در سازمان بحث مدیریت بحران را همیشه مورد توجه داریم و تاکنون نیز با استان کرمانشاه همراهی کرده ایم، استانهای معین هم آمادگی کامل برای کمک دارند و نیازها و اقلام اولیه مورد نیاز نیز در حال ارسال است و در حال پیگیری برای ارسال اقلام مورد نیاز پست های دامپزشکی هستیم.
 
 
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
خدا خیرتون بده به مردمان عزیزان کمک میکنید
نظر شما
ادامه