کد خبر: ۳۸۳۳۳


انجمن دامپزشکان اسب انگلستان (BEVA)، به مناسبت هفته آگاهی از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، دو سخنرانی ارائه شده توسط «لرد سندی تریز» و «جان مارشال» در کنگره انجمن فوق که در تاریخ  13 تا 16 سپتامبر 2017 در لیورپول انگلستان برگزار شد، را در دسترس عموم قرار داده است.

 

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، این انجمن یک تشکیلات حامی استفاده مسئولانه از داروها می‌باشد و سال گذشته با اهدای جایزه ویژه به کمپین مصرف صحیح آنتی‌بیوتیک، اعضای خود را به کاهش مصرف آنتی‌بیوتیک‌های مهم و حیاتی تشویق نمود.

همچنین در سال 2015، انجمن فوق، جایزه ملی مصرف درست آنتی‌بیوتیک گاردین را از آن خود نمود و به عنوان تنها سازمان در ارگانهای حرفه‌ای دامپزشکی در لیست، انتخاب گردید.

 

در سال جاری، به مناسبت هفته آگاهی از مصرف آنتی‌ بیوتیک‌ها (13 تا 19 ماه نوامبر)، این انجمن، وبینار رایگانی را از دو سخنرانی کنگره 2017، جهت استفاده دامپزشکان در حوزه اسب ارائه داده است.

این دو سمینار شامل عناوین ذیل می‌باشد:

- مقاومت ضد میکروبی، خطری جدی جهت سلامت، که توسط لرد سندی تریز ارائه شده است.

- استفاده از ترکیبات ضد میکروبی در درمان اسبها، نیز توسط جان مارشال ایراد گردید.

«جان اسلاتر» رییس کمیته بهداشت و داروی انجمن فوق، می‌گوید: مناسبت این هفته زمانی مناسب برای انعکاس حرفه‌ای بهبود روش تجویز آنتی‌بیوتیک‌ها و همچنین فرصتی مغتنم جهت طراحی برنامه و نقشه‌ای برای بهبود و پیشرفت نظارت بر موارد ضد میکروبی در آینده می‌باشد.

جهت دستیابی رایگان به وبینارهای ذکر شده به آدرس http://www.ebeva.org/congress17-session12 مراجعه نمایید.

منبع: Vet Times

 
 
نظر شما
ادامه