کد خبر: ۳۸۳۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بم با اشاره به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: با توجه به قاچاق غیرمجاز پرندگان و حمل کود مرغی آلوده در منطقه نیاز است با دقت بیشتری اقدام کنیم و نگذاریم این بیماری به شهرستان منتقل شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مسعود اسدی‌پور» ظهر امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: حوزه کاری دامپزشکی اکثرا در روستاهاست و ما درخواست داریم جلسات بیشتری با دهیاران داشته باشیم تا کارشناسان ما با حضور در جمع دهیاران و شوراها بیماری‌های دامی را توضیح دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی بم با بیان اینکه ظرفیت و توان ما محدود است، ادامه داد: همکاران ما در سال حدود پنج مرتبه به روستاها مراجعه و خدمات رایگان به دامداران ارائه می‌کنند که البته رایگان بودن خدمات موجب کم‌اهمیت بودن آنها می‌شود.

اسدی‌پور خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دام‌های یک روستا بسیار ضروری است و می‌طلبد دهیاران بر کار کارشناسان ما نظارت داشته باشند.

این مقام مسوول با اشاره به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تصریح کرد: با توجه به قاچاق غیرمجاز پرندگان و حمل کود مرغی آلوده در منطقه نیاز است با دقت بیشتری اقدام کنیم و نگذاریم این بیماری به شهرستان منتقل شود.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم در مدت کنونی که بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در برخی نقاط کشور وجود دارد یا کود مرغی در باغ‌ها استفاده نشود و یا کنترل بیشتری صورت گیرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
خدا پدرت رو بیامرزه که حرف حق زدی.سالهاست همین مطلب که رایگان بودن که چه عرض کنم باید کلی خواهش و التماس هم بکنیم تا دامدار اجازه دهد واکسیناسیون رایگان کنیم ارزش و اهمیت کار پیشگیری رو برای دامدار با خاک یکسان کرده شان و شخصیت و حایگاه دامپزشکی و دامپزشک را هم ایضا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
ما که مدام فریاد میزنیم خدمات رایگات را در کدام دستگاه اجرایی می بینید برای یک سوءپیشینه که کار نرم افزاریست باید ۴۰۰۰۰تومان وبرای تعیین میزان خلافی و تشریف فرمایی کارشناس بررسی کننده تخلف ساختمان از طرف شهرداری حداقل ۱۰۰۰۰۰ تومان بایستی بپردازید تا اینکه میزان جریمه اتان را مشخص کنند واین در حالی است که عملیات تست سل و بروسلوز وبسیاری از واکسن هاو... رایگان است ودر خیلی از موارد بعضا با اکراه مورد استقبال قرار می گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
کار یدی کجای دنیا رایگان هست چرا به دامپزشکا کسی رایگان پول نمیده گشنمونه میفهمی نه پول داریم نه ابرو نه زندگی الاخون بالاخونیم
نظر شما
ادامه