کد خبر: ۳۸۳۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



در دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، دو طرف بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین تاکید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این دیدار که در مشهد صورت گرفت: «دکتر احمد شریعتی»، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به سابقه استان خراسان بزرگ در پیشرفت‌های کشور، مرزهای جغرافیای را موانعی برای گسترش همکاری‌ها ندانست و از اعلام آمادگی مجموعه خراسان رضوی برای گسترش همکاری‌های فنی و اداری با خراسان جنوبی یاد کرد.

«دکتر محمد اصغر زاده» نیز که در این دیدار، دکتر محمدعلی بخشی معاون سلامت و مهندس مسعود خیاطی، مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی را به همراه داشت؛ اظهار نمود: خراسان جنوبی را به عنوان سپری بهداشتی برای سلامت کشور تلقی می‌کنیم و از گسترش همکاری‌های فنی و ادارای و ارتباطی به طور کامل حمایت می‌کنیم.

دکتر محمد اصغر زاده در این دیدار، خواستار رفع مشکلات و موانع تبادل محموله‌های فرآورده‌های خام دامی از جمله مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک بین دو استان شد و مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار قول مساعد داد تا مشکلات و تنگناهای یادشده را در جهت هرچه قانونمندتر نمودن حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی پیگیری نماید.








انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
قطعا دیدار مهم و سرنوشت سازی بوده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
البته دکتر اصغر زاده سرپرست هستن و اقای دکتر بخشی هم فعلا که معاون نیستن.لطفا سمت ها درست بیان شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
سلام شما عناوین رو درست ذکر نکردید مهندس خیاطی نداریم که
دکتر بخشی هم معاون سلامت نیست
دکتر اصغر زاده هم سرپرست هستش
عناوین را درست ذکر کنید
نظر شما
ادامه