کد خبر: ۳۸۳۶۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
حالا از اون سه دامپزشک بالایی کدوم میلیاردر هستن!!!! ؟؟؟؟؟؟. من که سه بزرگوار رو میشناسم اما ثروتی از این عزیزان سراغ ندارم....
دکتر سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
1
یاد یک داستان افتادم. میگن زمان غرب وحشی که همه تو آمریکا دنبال پیدا کردن طلا و پولدارتر شدن بودن یک نفر اومد با فروش بیل و کلنگ به این افراد پولدار شد. اینم همینه
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
اگر حکیم مهر علاقه داشته باشه در این زمینه هم مقالات خوبی میشه ارائه داد تا دامپزشکان کارآفرین رو هم جذب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
آیا گروه پزشکی بطور عام ، بجز رفع آلام و درد بیمار خود وظیفه دیگری هم دارد !!!؟؟
آیا وظیفه مقدس درمان و رفع رنج بیماران محل کسب ثروت است !!!؟
در هیچ جا جز در فرهنگ بیمار رایج بین ایرانیان، پزشکی کسب و کار ( تجارت ) به حساب نمی آید .
البته دامپزشکان فعال در رشته های دام بزرگ، طیور و آبزیان برای دامپروران ثروت آفرین هستند و بالطبع ممکن است خود نیز بدلیل کارآیی بالا از این ثروت تولید شده در دامپروری، بهره مند شوند .
اما رشته دام کوچک شباهت بیشتری به پزشکی در انسان دارد و رفع درد و بیماری حیوان ،هدف اصلی است نه تولید ثروت !
هرچند اختلال رفتاری کسب ثروت از درد دیگران ،در بسیاری از رشته های پزشکی مرسوم شده ! اما تبلیغ علنی این امر نشانه سقوط کامل اخلاقی در جامعه ما است !
تنها راه درآمد و وظیفه هر فردی در گروه پزشکی اعم از پزشک ، دندانپزشک ، دامپزشک ، داروساز ، روانپزشک و روانشناس و فزیوتراپیست و پاتولوژیست و کلینیکال پاتولوژیست و...... فقط و فقط ارائه خدمات سالم و موثر بر اساس استانداردهای علمی و اخلاقی و وجدانی است .
و ثروت اندوزی از راههای سالم در پزشکی ممکن نیست . یعنی همه میدانند که تاکنون چنین امری سابقه نداشته !
حال سوال این است که یک پزشک یا دامپزشک اعتبارش در خدمات سالم و استاندارد و اخلاقی اش است . حال اگر این سمینار قصد دارد سلامت مداری در حرفه را آموزش دهد که جای بسی خوشحالی و امیدواری است .
اما .......................................، امیدی به آموزش سلامت مداری و اخلاق مداری و علم گرایی در این سمینار نمیرود .!!
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
با اجازه ببخشید
به عنوان کسی که به دنبال فعال کردن انجمن تخصصی کارآفرینی دامپزشکی هستم عرض میکنم

کسب و کار در هر رشته ای اصولی دارد اول اینکه خارج از بحث درمان که همه ما اشراف بهش داریم حرف شما درسته ولی به طور مثال اگر ما کیسی رو ارجاع دادیم به بنگاهی که امکانات بهتری داره حداقل یک درصدی از بابت اینکه کیس رو ارجاع داده شده باید گرفت (کما اینکه رعایت نمیشه)

بعضی از کسب و کار ها هم دیدیم که متاسفانه درمانگر علائم بیماری رو نمیبینه و میدونه که خبری نیست ولی کیت مربوط به بیماری رو میذاره و از مالک حیوان پول اخاذی میکنه خب یه جورایی آدم تو ذوق اش میخوره با این افراد میخواید همکار بشید

سرفصل های این کارگاه رو من نمیدونم و بد موقعی هم این کارگاه رو گذاشتن که موقع امتحان هاست، ممکنه در مورد نحوه مدیریت انبار رو بخوان شرح بدند یا اینکه روابط بین کلینیک ها و بیمارستان ها به چه صورت باید باشه چون استراتژی بیمارستان (اسمش روشه) به مراتب ذهنیت بهتری در مشتری میکنه که اینجا افراد متخصص و ابزار های تخصصی دارند که در کلینیک نیست یا زمانی که مشتری بهتون زنگ میزنه وقتی که در حال معاینه یا صحبت با مشتری حضوری هستید چه برخوردی داشته باشید و ساختن روابط سازنده با مشتری و به همین صورت
محمد
|
United States of America
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
به نظر من همایش بدی نیست، البته باید کم و کیفیت آن قابل اطمینان باشد.
توی این سایت بیشتر در این باره نوشته :
salamatvet.ir
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
فکر کنم خبری نشد از برگزاری:)!
نظر شما
ادامه