کد خبر: ۳۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر


موسسه اهدای خون حیوانات خانگی (PBB) واقع در انگلستان، در سال گذشته بیش از 1000 واحد خون جمع‌آوری نموده و نجات بخش جان بیش از 3000 از موارد حیوانات نیازمند به فرآورده‌های خونی در انگلستان نیز بوده است.

به گزارش گروه بین الملل حکیم مهر، کراسبی سگی 7 ساله از نژاد اسپرینگر اسپانیل از ادینبورو یکی از اهدا‌کنندگان به این بانک خون می‌باشد که نه هزارمین اهدا کننده به این مرکز است.

 

 

 

در سال 2007 این مرکز تنها موسسه خیریه در انگلستان بود که به عنوان بانک خون ملی، فراهم کننده خون و فرآورده‌های آن برای دامپزشکان بود. با کمک اهداکنندگان خون، این مایه حیات، در این مرکز جان هزاران حیوان بیمار نجات یافت.

همانند اهدای خون در انسان، صاحبان حیوانات با رفتاری دوستانه همراه با حیوانات خود جهت اهدای خون به این مرکز و سایر شعب آن در سراسر کشور انگلستان مراجعه می نمایند.

«سوزی» صاحب کراسبی می‌گوید: من تبلیغات اهدای خون را در فیس بوک مشاهده کردم و به فکر فرو رفتم. تا قبل از آن اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردم که سگ‌ها نیز ممکن است همانند انسان به خون نیازمند باشند. اگر کراسبی در وضعیتی قرار می گرفت که نیازمند به خون بود و خونی در دسترس نبود، من نابود می‌شدم. بنابر این خواستم که با اهدای خون او به سگ‌های دیگر که نیازمند به دریافت خون هستند کمکی بنماییم.

وی انجام این عمل را به همه صاحبان حیوانات توصیه نمود.

شرایط یک سگ برای اهدای خون در این موسسه به شرح زیر می‌باشد:

  - حیوان بایستی خلق و خوی خوبی داشته باشد.

 - سنش در حدود یک تا هشت سال باشد.

 - به خارج از کشور سفر نکرده باشد.

 - واکسینه شده باشد.

 - سالم بوده و وزنی متناسب داشته باشد.

 

 

 

منبع: Vet Times

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر بهادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
بسیار جالب بود. ممنون از شما.‌با اجازه از مطالب شما با ذکر منبع در سایتمان استفاده خواهیم کرد.‌

byabama.com
نظر شما
ادامه