کد خبر: ۳۸۴۱۹



معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: با توجه به راهبرد جدید تحقیقاتی موسسه رازی، ۳۰۰ نفر در ۲۰ گروه تخصصی حضور دارند و از تمامی ظرفیت‌های علمی موسسه در این گروه‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر مجتبی محرمی» در نخستین جلسه گروه‌های تخصصی جدید که با حضور رئیس موسسه رازی، معاونان، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارشناسان برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته ۶ گروه تخصصی در موسسه رازی وجود داشت که هم‌اکنون با توجه به نیازهای تحقیقاتی روز سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت به ۲۰ گروه افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ نفر در این ۲۰ گروه تخصصی جای گرفته‌اند، افزود: با این روند از تمامی ظرفیت‌های علمی موسسه رازی در این گروه‌ها استفاده خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی با اشاره به اینکه جلسه امروز جهت معارفه تشکیل شد، بیان کرد: به زودی با تشکیل گروه‌ها و مشخص شدن روسا و دبیران این گروه‌ها، اقدامات کارشناسی بر روی اولویت‌های موسسه آغاز و پیشنهادات به صورت طرح‌های تحقیقاتی ارزشمند و کاربردی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا پس از تنظیم پروپوزال‌ها و تصویب نهایی آن در کمیته علمی و فنی، طرح‌های تحقیقاتی به صورت هدفمند اجرا خواهند شد.

دکتر محرمی تاکید کرد: در شکل جدید برنامه تحقیقاتی موسسه رازی، طرح‌های تحقیقاتی، مرتبط با هم و با یک هدف مشخص انجام می‌شود که آینده خوبی را در حوزه تولیدات جدید و تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی رقم خواهد زد.


نظر شما
ادامه