کد خبر: ۳۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در پیامی ضمن قدردانی از دوستانی که انتصاب وی را در جراید تبریک گفته بودند درخواست کرد تا هزینه های درج آگهی را برای کمک به مناطق زلزله زده اختصاص دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» اعلام داشت: قطعا اولویت امروز کشور، آبادانی هرچه زودتر مناطق زلزله زده و رفع آلام مردم این مناطق است و بسیج همگانی هم وطنان در کمک به این مناطق نیز نشان دهنده این مهم است.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی دوستان از راه های مختلف از جمله اهدای تاج گل و درج پیام در روزنامه، انتصاب اینجانب را تبریک گفته اند و این روند همچنان ادامه دارد، لذا از کلیه عزیزان این درخواست را دارم تا ضمن خودداری از موارد یادشده نسبت به اختصاص هزینه در نظرگرفته شده برای این موضوع به مناطق زلزله زده با دیگر هم وطنان عزیز همراهی کنند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
حرکتت تبلیغاتیه.ولی در عین حال زیباست درود بر شما.منتهی خوبیش اینه که بقیه باید خرج کنن .خدایی اون همه دسته گل زیبا وبسیار گران داخل هر اتاق اداره کل زیبنده نیست. گر چه مدیر کل تقاضای این کار رو نکرده که بخواهد سرزنش شود این عزیزان صاحبان زر وزورند که با مقاصد خواص دست گل فرستادند کاش یه عکس میگرفتم وبرای حکیم میفرستادم بهر حال درود بر شرفت آقای مدیر کل
نظر شما
ادامه