کد خبر: ۳۸۴۳۵
ارسال کمک های غیرنقدی شبکه دامپزشکی گیلان غرب به مناطق زلزله زدهارسال کمک های غیرنقدی شبکه دامپزشکی گیلان غرب به مناطق زلزله زده
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب از ارسال کمک های غیرنقدی جمع آوری شده توسط این شبکه به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر حیدری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب با اشاره به خدمت رسانی همکاران شبکه دامپزشکی گیلان غرب به مناطق زلزله زده اظهار داشت: علاوه بر خدمات تخصصی در حوزه دامپزشکی توسط همکاران به جمع آوری کمک برای مردم این مناطق اقدام کردیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کار آبرسانی به روستاهای" گلین" گیلان غرب در اثر زلزله مختل شده بود، لذا با تهیه آب معدنی و ارسال آن به این منطقه سعی کردیم گامی در راستای کمک به مردم آسیب دیده برداریم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب همچنین اشاره ای به خسارات وارد شده به ساختمان شبکه دامپزشکی این شهرستان داشت و افزود: ساختمان این شبکه به شدت آسیب دیده و ترک های بزرگی برداشته است.

دکتر حیدری با اشاره به اهمیت کار دامپزشکی در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: بیرون ماندن لاشه دام های تلف شده علاوه بر ایجاد بوی تعفن باعث آلودگی های زیست محیطی می شود و شبکه دامپزشکی با همکاری محیط زیست اقدام به دفن بهداشتی لاشه به دور از مناطق مسکونی و منابع آب کرده است .

 
 
نظر شما
ادامه