کد خبر: ۳۸۴۴۶



موافقت نامه همکاری ما بین اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان منعقد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، «دکتر علی احمدی» گفت: در راستای تامین و ارتقای بهداشت دام و فراورده های دامی و توسعه اشتغال پایدار و ارایه خدمات بیشتر به دامداران زیر پوشش کمیته امداد جنوب استان کرمان، موافقت نامه همکاری بین اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان منعقد شد.

وی اظهار کرد: دامپزشکی از جمله دستگاه ها و ارگان هایی است که در دور افتاده ترین مناطق به ضعیف ترین اقشار جامعه خدمات رسانی می‌کند.

ایشان افزود: به موجب این موافقت نامه کارشناسان اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان ضمن آموزش دامداران تحت پوشش کمیته امداد در زمینه های پیشگیری و کنترل مهمترین بیماری های دامی، تغذیه و بهداشت دام و جایگاه و همچنین راه های کنترل و پیشگیری از مهمترین بیماری های مشترک بین انسان و دام، از بروشورهایی که در این زمینه طراحی و تکثیر گردیده است جهت آموزش بهتر بهره برداران مورد استفاده قرار خواهند داد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب کمیته امداد با این اداره کل عنوان کرد: امیدواریم اجرای مفاد این تفاهم نامه نقش موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای بهداشت دام و فراورده های دامی و همچنین کاهش بروز بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام در مناطق محروم را به دنبال داشته باشد.


 

نظر شما
ادامه