کد خبر: ۳۸۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر



با صدور حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر سیدعلی اکبر حسینی» به سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار و معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان در محل فرمانداری شهرستان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات «مهندس کرم اله کیانی نسب» در طی مدت سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه، «دکتر سید علی اکبر حسینی» که پیش از این کارشناس اداره دامپزشکی شهرستان چرام را برعهده داشت به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

«دکتر پوزش» فرماندار کهگیلویه در این جلسه از اقدامات دامپزشکی در راستای کنترل بیماریهای دام و طیور در سطح منطقه و تعامل دامپزشکی با مجموعه فرمانداری تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاریها شد .

«دکتر سید وحید رستگار» معاون توسعه و مدیریت دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: جابجایی مدیران جز لاینفک سیستم اداری است و امیدواریم با ترکیب جدید مدیریتی در اداره دامپزشکی شهرستان خدمات رسانی به بهره برداران همچون گذشته به نحو مطلوب انجام شود.



 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
به امید حذف همه نیروهای غیر دامپزشک از پست مدیریتی
نظر شما
ادامه