کد خبر: ۳۸۴۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر



طی جلسه ای که در شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا برگزار شد، «دکتر امیری» رئیس سابق شبکه دامپزشکی تودیع و «دکتر حمید رئیس‌زاده» بعنوان رئیس جدید این شبکه معرفی گردید.

به گزارش حکبم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه که با حضور «دکتر موحدی» مدیر کل، دکتر کشتکار معاون سلامت و دکتر فاتحی مشاور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به همراه تعدادی از مدیران سیاسی و فعالان بخش خصوصی شهرستان شهرضا برگزار شد دکتر امیری تودیع و دکتر رئیس زاده معرفی گردید.

در این جلسه دکتر موحدی ضمن تشکر از دکتر امیری به واسطه تلاش هایی که در این چندسال در مسئولیت رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا انجام داده، تصریح کرد: دکتر امیری جزو مدیران قوی شبکه دامپزشکی شهرستانی می باشد که فعالیت های وی و خدماتی که انجام داده قابل دفاع می باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: شهرضا جزو شهرستان هایی است که چه از لحاظ مراکز پرورش و چه از نظر کارخانجات تولید کننده فرآورده های خام دامی و مرتبط با دامپزشکی در رتبه های بریر قرار دارد که دکتر امیری با سیاست های مدیریتی که انجام داد به نحو بسیار مطلوبی چه در مبازره با بیماری ها و چه تولید فرآورده های با کیفیت نقش مهمی را ایفاء نمود.

وی در ادامه با اشاره به دکتر رئیس زاده بعنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، افزود: نیروی جوانی همراه با ایده های جدید می تواند در یک سیستم بسیار کارآمد باشد، به نحوی که ممکن است در اوایل با مشکلاتی مواجه شود ولی باعث تربیت مدیران قوی شده، که در آینده اقدامات و نقش آفرینی بهتری را از این افراد خواهیم دید.

دکتر موحدی در پایان با آرزوی موفقیت برای دکتر رئیس زاده در پست مهم جدیدی که به آن منصوب شده خاطر نشان کرد: امیدوارم همانطور که دکتر امیری با حمایت هایی که از طرف مدیران سیاسی شهرستان، در مسئولیت خود موفق بود، همچنان این حمایت ها مداوم باشد و دامپزشکی شهرستان رو به جلو حرکت نماید و موفق باشد.

در این جلسه محمد حسین داراب سرپرست فرمانداری این شهرستان با تشکر از دکتر امیری بواسطه خدماتی که به شهرستان ارائه داده، بیان داشت: عدم حضور دکتر امیری در شهرستان خلاء بزرگی است که امیدواریم دکتر رئیس زاده آنرا جبران نموده و به نحو احسن و سربلند از این مسئولیت بیرون بیاید.

در پایان این جلسه دکتر امیری گزارشی از عملکرد چند ساله خود ارائه داد و دکتر رئیس زاده طی سخنانی از حسن اعتمادی که مدیران استانی و شهرستانی به وی داشتند تشکر کرد.

همچنین در این جلسه چند تن از فعالان بخش خصوصی از فعالیت ها و اقداماتی که دکتر امیری در آن شهرستان در این چند سال مسئولیت انجام داده تقدیر و تشکر نمودند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Dr.auoby
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
با سلام
اول یک انتقاد هیئت تحریری حکیم مهر حداقل یک عکس که خود دکتر رئیس زاده هست قرار می گذاشتین.
ضمن تقدیر از زحمات دکتر امیری و تبریک به دکتر رئیس زاده و تشکر از اداره کل استان که به جوانان متخصص همچون دکتر عزیز در پست ریاست یک شبکه باتوجه به شناختی که از وی دارم پتانسیل و توانایی بالقوه ایشان تحول جدیدی در این عرصه بوجود آید بشرط حمایت مسئولان زیرربط.
با آرزوی موفقیت برای دکتر رئیس زاده
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
تبریک ویژه به اقای دکتر رییس زاده عزیز
نظر شما
ادامه