کد خبر: ۳۸۴۶۲
 

پنجمین کنگره سراسری  خانه کشاورز  صبح روز سی ام آبانماه جاری با حضور  حسن روحانی رییس  جمهور، دکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و  رییس سازمان  محیط زیست،  محمود حجتی  وزیر جهاد کشاورزی  و جمعی از مسئولان ارشد و  کشاورزان  برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نمایشگاه توانمندی های وزارت جهاد کشاورزی از دیگر برنامه های این کنگره بود و نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور با حضور در این نمایشگاه علاوه بر نمایش بخشی از توانمندی های سازمان به بازدیدکنندگان، اقدام به ارائه مشاوره بهداشتی و دامپزشکی به کشاورزان، دامپروران و دیگر مخاطبان پرداختند.

شایان ذکر است پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز، سه شنبه 30 آبانماه جاری به مدت دو روز با حضور منتخبان کشاورز عضو این تشکل در استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین حضور مدیران ارشد بخش کشاورزی و سایر دستگاه‌های تأثیرگذار که رابطه مستقیمی با این بخش دارند، در مجتمع شهید باهنر تهران برگزار ‌شد .

کنگره سراسری خانه کشاورز بر اساس اساسنامه این تشکل بزرگ صنفی - سیاسی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که پنجمین کنگره در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری 30 آبان و یکم آذرماه 96 برگزار می‌شود .

 
 
نظر شما
ادامه