کد خبر: ۳۸۴۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

در جلسه ای که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل سالن جلسات شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان برگزار شد، دکتر رحمانی تودیع و «دکتر حمیدرضا امیری» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این جلسه که دکتر محمدباقر مقدس معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر مرادی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و دکتر فاتحی مشاور مدیرکل، دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان را همراهی می کردند، دکتر موحدی ضمن تشکر از دکتر رحمانی بواسطه چندین سال خدمت صادقانه به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، اظهار داشت: فعالیت در کلان شهری مثل اصفهان بسیار سخت و مشکل است به نحوی که اگر تعداد مراکز پرورش دام و طیور، همچنین مراکز تولیدی فرآورده های خام دامی آنرا در نظر بگیریم، در مقایسه با برخی استان ها در رتبه بالاتری قرار می گیرد، لذا سختی کار در این شهرستان را از این مقایسه می توان بدست آورد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در ادامه گفت: دکتر رحمانی مدیری تلاشگر، فنی و با تجربه ای بود که در تمامی کارها و فعالیت ها در صف اول و جلوتر از کارشناسان خود گام برمی داشت و در کنار این افراد به صورت مستقیم بر نحوه اجرای فعالیت نظارت می کرد و بیشترین تلاش خود را انجام می داد که بهترین کیفیت کاری را انجام دهد.

وی در ادامه ضمن قدردانی و عرض خسته نباشید به دکتر رحمانی به واسطه این چند سال خدمت صادقانه بیان داشت: امیدوارم دکتر رحمانی در مسئولیت های بعدی که به وی سپرده می شود موفق باشد و همانند گذشته فعالیت نموده و دامپزشکی بتواند از تجارب ارزشمند وی به نحو مطلوبی استفاده نماید.

دکتر موحدی در پایان دکتر امیری را فردی با تجربه مدیریتی بالا معرفی کرد و بیان داشت: دکتر امیری به واسطه فعالیت های مدیریتی که در بخش های مختلف و شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا کسب کرده، گزینه مناسبی تشخیص داده شد که بتواند در این پست مشغول به کار شود و امیدوارم بتواند با تجریه و تلاش مضاعفی که انجام می دهد خلاهای موجود را حل نماید.

در این جلسه که کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان و برخی از فعالان بخش خصوصی این شهرستان حضور داشتند، دکتر رحمانی گزارشی از عملکرد چند سال مدیریت خود ارائه داد و این موفقیت ها را مرهون همکاری و همراهی همکاران خود در این شبکه دانست.

در ادامه دکتر امیری ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی بواسطه حسن اعتمادی که به وی داشتند و این مسئولیت سخت و مهم را برعهده ش قرار دادند ابراز امیدواری کرد که در پایان دوره مسئولیت خود در آینده، بتواند از تغییرات و اقدامات مهمی که انجام داده دفاع و به آن افتخار نماید.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
دکتر انسان توانمند و متخصص طیور هستند. انشا الله که موفق باشند
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
نزدیک به یکسال باآقای دکتر رحمانی وهمکاران ایشون کار کردم ایشان کار مردم رو حل میکردند ولی ....................
نظر شما
ادامه