کد خبر: ۳۸۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

در دیدار معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، دو طرف بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدار ضمن با اهمیت خواندن حوزه بهداشت و سلامت کشور، اظهار داشت: خود را جدای از وزارت بهداشت نمی دانیم و اعتقاد داریم با افزایش همکاری های دوجانبه و تعامل بیشتر زمینه های ارتقای سلامت و امنیت غذایی جامعه را فراهم خواهیم آورد.

دکتر احمد شریعتی اظهار داشت: نگرانی های مسئولین و دستگاه قضایی را ارج می نهیم و تمام تلاش خود را برای اطمینان بخشی بیشتر و رفع نگرانی در جهت افزایش سلامت و امنیت غذایی به کار خواهیم بست.

وی گفت: در اهداف مشترک با دانشگاه علوم پزشکی پشتیبان هم خواهیم بود تا با موفقیت موانع پیش رو را پشت سر بگذاریم.

شریعتی، علاوه بر سلامت، حلیت فرآورده های خام دامی را نیز از دغدغه های خود دانست و با توجه به برگزاری همایش غذای حلال در ماه جاری در مشهد اعلام داشت: به طور کامل و در تمام عرصه های این رویداد در کنار دانشگاه علوم پزشکی به عنوان برگزارکننده آن خواهیم بود.

«دکتر محمدرضا صابری» معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این دیدار که در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان انجام شد، اظهار داشت: فصل مشترک ما با دامپزشکی غذای مردم است و در جهت سلامت آن در کنار دامپزشکی هستیم.

وی بااشاره به برگزاری همایش غذای حلال در مشهد با محوریت دانشگاه علوم پزشکی افزود: بیش از 170 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده و بین 1000 تا 1200 نفر در آن شرکت خواهند کرد.

صابری با اشاره به کمبود محتوای علمی در زمینه حلیت فرآورده های خام دامی، این همایش را مقدمه ای برای تولید محتوای علمی در این زمینه دانست و با اشاره به سهم 25 صدم درصدی ایران از تجارت غذای حلال در جهان ابراز امیدواری کرد تا با عمل به دستاوردهای چنین همایش هایی، این سهم نیز افزایش یابد.

در ادامه این دیدار، دکتر اسماعیل زاده نیز به عنوان مدیر غذای معاونت غذا و دارو ضمن قدردانی از تلاش های دامپزشکی در عرصه امنیت غذایی، آمادگی مدیریت متبوع خود را برای گسترش همکاری های اعلام نمود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر ناصر علیدادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
ضمن تشکر صمیمانه و استقبال فراوان از

تعمیق هر چه بیشتر همکاری های سازمان

دامپزشکی در زمان ریاست جناب آقای دکتر

رفیعی پور،

البته فصل مشترک دامپزشکی و وزارت

بهداشت بیش از "سلامت غذا" است.

بیماری های زئونوتیک دامهای غذایی و غیر غذایی،

پژوهشهای بنیادی و کاربردی، فعالیت های

اساسی مؤسسه

تحقیقاتی رازی و آموزش با کیفیت بالای علوم

پایه و پاتوبیولوژی پزشکی از جمله این موارد است.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
درود بر دکتر شریعتی ک هنوز ی هفتس مدیرکل شده ولی تو همین مدت کلی فعال بوده بنده خدا تا سر شب تو اداره در حال خدمته
نظر شما
ادامه