کد خبر: ۳۸۵۶۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار اعضای انجمن صنفی مسئولین و دستیاران فنی بهداشتی دامپزشکی استان بر لزوم اجرای ماده 19 با تعامل و وفاق بین طرف های مختلف این دستورالعمل تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدار ضمن اعلام حمایت از فعالیت‌های سمن‌های حوزه دامپزشکی، اظهار داشت: علاوه بر دستورالعمل‌های موجود بایستی روش‌های دیگری را نیز از طریق مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس در خصوص ماده ۱۹ پیگیری نماییم و مجوزهای لازم را برای پیاده‌سازی بهتر آن را از مجلس شورای اسلامی اخذ کنیم تا همکاران بخش خصوصی هم امنیت شغلی داشته باشند و هم قطع ارتباط مالی محقق شود.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان گفت: در مسیر پیاده سازی ماده ۱۹ و سایر مسایل دامپزشکی، خود را از مشورت با همکاران بخش خصوصی و انجمن‌های صنفی بی نیاز نمی‌بینم و از نظرات ایشان برای بهبود اوضاع کمک خواهم گرفت.

«دکتر حسین حیدری فرد» نیز به عنوان نماینده انجمن صنفی مسئولین و دستیاران فنی بهداشتی دامپزشکی استان در این دیدار با اشاره برخی بی‌مهری‌های برخی کارفرمایان، لزوم هماهنگی بین دامپزشکان را در عقد قراردادها خواستار شد.

درخواست مکان برای انجمن صنفی در محیط وابسته به اداره کل دامپزشکی درخواست دیگر اعضای این انجمن بود که مدیر کل دامپزشکی استان، ضمن استقبال از این مورد، موافقت خود را به شرط وجود فضای لازم اعلام نمود.








انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
1
ماده ۱۹!!!همکاری ب چه معنی!!من بعنوان مسیول فنی باحقوق زیر قانون کار و کمتر از کارگر مشغول ب کار بودم.توی شیر سود میریختن .ب شبکه دامپزشکی گزارش دادم.و قرارداد جدید با من نبستند ..این عدل وانصاف هست که اگر درست کار کنی .کنار گذاشته بشی؟!!!!واقعا انصافه؟عدله؟هیچ پشتوانه ای برای ما نیست .حتی شبکه دامپزشکی .بخش دولتی ..حتی شبکه دامپزشکی شهرستان های خراسان رضوی کارفرمارو ملزم به عقد قرارداد در اداره دامپزشکی نمیکنه.چه برسه ک بخاد ماده نوزده رو اجرا کنه.دامپزشکی میتونه قوی عمل کنه چون صدور پروانه و تمدید و همه زیر نظرش هست .ولی ضعیف عمل میکنه.واقعا سوال هست ک چرا؟؟؟!!! ایا قضاوت قضیه ریختن سود سوزاور در شیر مسیله بغرنج و پیچیده ای ست ک من بعنوان مسیول فنی یا باید چشم پوشی کنم.و کارکنم و اگر پیگیر شم بیکار شم؟ایا اخراج من راه حل است .یا متقاعد کردن کارفرما؟؟؟!!تا ب کی این روند میخاد ادامه پیدا کنه؟؟؟با سلامت مردم بازی بشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
وقتی سیستم خودش راه را برای این متخلفین باز کرده چرا مسوولان فنی عذاب می کشند؟ دفعه بعد جایی خواستی بری این دو کار را انجام می دهی:
1) موقع قرارداد به طرف اعلام می کنی که خلافهایتان اهمیتی ندارد و چندتا خلاف هم به کارفرما یاد می دهی که حقوق خوبی برایت در نظر بگیرند.
2)از روابط پشت صحنه ................... مطلع می شوی و سر کار هم نمی روی و بجای حضور در کار مسافرکشی می کنی.سیستم دولتی به دنبال اجرای آیین نامه نیست ................. و به گیرهایشان نباید اهمیت داد که بلوفه.حالشو ببر که دیگه همینه و هیچ کاری هم نمیشه کرد و حرص خوردن هم مشکلی را حل نمی کند.اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
درود دکتر شریعتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
مگر قانون و مسوولین دامپزشکی تعیین میکنن؟؟
پول و سرمایه گزار قانون را اونجور که دوست داره به مسوولین دیکته میکنه
از قوانین دامپزشکی کدومش اجرا میشه؟؟؟
بجز اونایی که چوب بالا سر بخش خصوصیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
0
برای دامپزشکی بهداشت و سلامت مردم اهمیت ندارد اگر داشت ........ به فکر سلامت مردم بودند تا ماده 19 اجرا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
1
ترجمه عدم اجرای ماده 19: 1- سازمان دامپزشکی تمایل ندارد به کارفرما اجحاف شود چون اجحاف در حق مردم عادی اشکال ندارد 2- سازمان خود را مسول نظارت بر سلامت غذای مردم نمیداند 3- سازمان دامپزشکی فقط مسول رفتن نیروهای خود به خارج و عشق و حال است نه چیز دیگر 4- هرچه فریاد دارید بر سر مسول فنی بزنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
ماده ی نوزده در استانهای زنجان کردستان اصفهان خراسان شمالی در حال اجرا شدن است ان شالله در استان بزرگ خراسان رضوی هم اجرا خواهد شد
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
تعامل در اجرای ماده 19 یعنی باید حرف کارفرما را گوش کنی و چشم پوشی از .... . تنها راه حل اجرای درست وظایف برای مسول فنی گرفتن سرانه تولید از کارفرما و پرداخت حقوق مسولین فنی . اینجوری مسولین فنی استخدام نظام یا سازمان محسوب میشن و طبق برنامه دامپزشکی هر روز به جایی برای کنترل میروند .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
خدمت دوستان محترم عرض کنم در شبکه مشهد تا قرارداد براساس ماده 19 نبندی اصن و نبری براشون اصن بهت پروانه نمیدن.حالا شمایی ک میری قرار داد میبندی و از اون طرف چک میدی نصفیشو دوباره ب کارفرما دیگ مشکل از خودته دوست عزیز ن شبکه و اداره کل اینو گفتم خصوصا همکارای خانم دقت کنن ک وقتی میرن با ماهی800تومن قرارداد میبندن بدونن ما اقایونو بیشتر تو زحمت میندازن ما باید زنو بچه نون بدیم .خانمای دامپزشک واقعا دارن در حق ما و خودشون ظلم میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
0
1
سلام...ای کاش به جای اینهمه جلسه و قانون وضع کردن به فکر من و دوستانم بودید..آقای دکتر شریعتی شما انسان درست کار و فهمیده وبا درايتي هستید ما تو این زمان از شما حمایت واقعی رو خواستاریم...بخدا برا سلامتی مردم همه کاری کردم ولی بازم پول و مسائل مالی شریک و پیمانکار چوبی شد بر سر من... وقتی لیبل و کسی آماده میکنه که خودش دام برا کشتار داره و اونم چه دامی آخرش معلوم...انشالله که رئیس شهرستان همیشه افتخار کنه به همچین وضعیتی..
نظر شما
ادامه