کد خبر: ۳۸۵۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با رئیس، معاون شبکه دامپزشکی و مسئولین تشکل‌های دام و طیور شهرستان تربت حیدریه بر حمایت‌های بخش دولتی از بخش خصوصی و تشکل های مرتبط تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدار ضمن با اهمیت خواندن شهرستان تربت حیدریه، این شهرستان را جز استان‌های پیشرو در کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی خواند.

وی گفت: تمام تلاش ما این است با دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی گره از کار تولید باز کنیم و نه اینکه در این مسیر مانع ایجاد کنیم.

شریعتی یادآور شد: اعتقادم این است که برای توسعه خدمت‌رسانی بایستی از ظرفیت بخش خصوصی و توان این بخش به طور کامل استفاده کنیم.

مدیر کل دامپزشکی استان خاطرنشان ساخت: در جهت رسیدگی به مشکلات دامپزشکان و تولیدکنندگان استان، در تمام ساعات و ایام هفته به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی تماس‌ها خواهم بود.

«دکتر اسدی»، رابط شورای نظام دامپزشکی استان در تربت حیدریه با اظهار نگرانی از افزایش بی رویه دانشکده‌های دامپزشکی، خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای اشتغال فراغ التحصیلان این دانشکده‌ها شد.

برخورد با جوجه‌ریزی غیرمجاز، رسیدگی به مشکلات کشتارگاه دام شهرستان و ... از دیگر اظهارات حاضرین در این جلسه بود.









انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
عجب حرف عجیبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
با هم بخورید
نظر شما
ادامه