کد خبر: ۳۸۵۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی اردیبهشت‌ماه 97 در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط در شیراز برگزار می‌شود.

محورهای اصلی هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی صنعت و اقتصاد؛ داروسازی، پزشکی و دامپزشکی؛ کشاورزی و منابع طبيعی و نیز علوم پایه است.

محور صنعت و اقتصاد شامل بازرگانی گياهان دارويی و فراورده‌های آن‌ها، توليد فرآورده‌های گياهان دارويی، نوآوری در توليد محصولات راهبردی، نظام کيفی و توليد محصولات باکیفیت، انتقال تکنولوژی و توليد محصولات گياهی می‌شود.

طب سنتی، اثرات فارماکولوژيک، اثرات بالينی، فرمولاسيون و کنترل موضوعات تحت نظر محور داروسازی، پزشکی و دامپزشکی است.

محور کشاورزی و منابع طبيعی شامل موضوعاتی چون اکولوژی، فيزيولوژی گياهی، اهلی کردن و اصلاح، بيوتکنولوژی، کشت و زراعت، فراوری اوليه پس از برداشت مکانيزاسيون و نیز تکنولوژی بذر خواهد بود.

همچنین محور علوم پایه از موضوعاتی چون گیاه‌شناسی، فيتوشيمی، بيوشيمی، ژنتيک، اثرات بيولوژيک و بيوتکنولوژی تشکیل می‌شود.

دریافت خلاصه مقالات هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی از 15 مردادماه 96 آغازشده و تا 15 اسفندماه این سال ادامه دارد. نتایج داوری این مقالات 28 اسفندماه 96 در سایت اعلام خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام نویسندگان مقالات پذیرفته‌شده 20 فروردین‌ماه 1397 خواهد بود. برنامه این کنگره 5 اردیبهشت‌ماه در سایت اعلام می‌شود و افتتاحیه و شروع کارگاه‌ها در 22 همین ماه برگزار خواهد شد.

اعضا کمیته‌های این کنگره را اساتید دانشگاه، اعضا شورای ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و نمایندگانی از سازمان‌های مرتبط تشکیل می‌دهند.

هفتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی 22 الی 24 اردیبهشت‌ماه 1397 در مجموعه فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
با سلام .برای ثبت نام از چه زمانی باید اقدام شود
nina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
سلام دوستان هزینه ارسال چقدره کسی میدونه؟
نظر شما
ادامه