کد خبر: ۳۸۶۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر



کمیته هماهنگی استانی ماده 19 آیین نامه اجرائی نظارت بهداشتی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، دومین جلسه کمیته هماهنگی استانی ماده 19 با حضور کلیه اعضاء در اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی و به ریاست مدیرکل دامپزشکی استان، «دکتر احمدی» برگزار گردید. هدف از این کمیته روند اجرای ماده 19 آیین نامه اجرائی نظارت بهداشتی دامپزشکی و یا همان عدم وابستگی مالی بین مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و کارفرمایان در کشتارگاه های دام و طیور، کارخانجات خوراک دام و طیور و کارگاه های بسته بندی فرآورده های خام دامی می باشد.

پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات توسط نمایندگان مالکین صنایع وابسته به دام ، نماینده مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، مدیرکل و معاون سلامت دامپزشکی خراسان شمالی و رییس نظام دامپزشکی و نماینده تام الاختیار اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی مقرر شد در جلسه بعدی مشکلات مطرح شده که در یکی از کارخانجات خوراک دام استان درخصوص اجرای دقیق ماده 19 وجود دارد، بررسی و تصمیم گیری شود.

همچنین مقرر شد تا پایان سال جلسات بصورت منظم و حداقل یکبار در هر ماه برگزار شود.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
1
مسخره کردین هم مردم را هم مسولان فنی را با این ماده 19 کارمند دامپزشکی 4 میلیون میگیرد انوقت مسول فنی باید باندازه کاردان دامپزشکی بگیرید ................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
استان خراسان شمالی نسبت به استان های همجوار یه کمی بهتر کار کرده.بازهم احسنت بر مدیر کل و صد البته نماینده انجمن صنفی
نظر شما
ادامه