کد خبر: ۳۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

جلسه فعالان بخش خصوصی دامپزشکی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان ایلام برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، در ابتدای این جلسه رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، گزارشی از وضعیت بخش خصوصی دامپزشکی ارائه نمود.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان در خصوص تعامل و همکاری فی ما بین بخش دولتی و خصوصی مطالبی را بیان داشت.

پس از آن تعدادی از شاغلین بخش خصوصی در ارتباط با مسائل و مشکلات کاری مطالبی را به استحضار رئیس سازمان دامپزشکی کشور رساندند.

در ادامه رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تبریک هفته وحدت، از فعالیت های عزیزان شاغل در بخش خصوصی قدردانی نمود.

دکتر علیرضا رفیعی پور بخش خصوصی را بازوی توانای بخش دولتی در پیشگیری از بیماری های واگیردار دام و طیور دانست و ادامه داد: لازم است با رعایت دستورالعمل ها، همکاری با بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید مشکلات را واقعی دید و برای حل مشکلات راهکارهای عملی و عملیاتی ارائه نمود و سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان نظام دامپزشکی کشور در جهت تسهیل و روان سازی امور مربوط به فعالین بخش خصوصی، دستورالعمل ها را اصلاح و بروزرسانی نمایند که این موضوع جزء برنامه کاری می باشد .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
امیدواریم به اداره کل استان ............. هم سرکشی بشود زیرا برخی از کارشناسان این اداره کل با بهانه های مختلف و بعضا مغرضانه باعث اختلال در روند کار بخش خصوصی هستند و همواره با ایرادگیری های بی جهت باعث مشکل زایی برای بخش خصوصی عمل می کنند، دامپزشکی خودش با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند ولی همکاران بخش دولتی هم به جای رفع موانع خود بزرگترین مشکل هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
ایکاش جناب دکتر در بازدید های استانی خود درحلقه ............... محصور نبود و آن طرف دیگر تولید کنندگان و آنها که کارآفرین هستند مالیات پرداخت میکنند بار تکفل و معیشت کارگران را بر عهده دارند این ها را هم میدید و نگاه میکرد که چطور کارافرین ها در فضای خفقان کسب کار با بدبختی و گرفتاری منتظر نابودی خود هستند آنوقت شاید برای تسهیل روان سازی امور تولید هم فکری میکرد .
نظر شما
ادامه