کد خبر: ۳۸۶۸۶



از سوی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از خدمات سازمان دامپزشکی کشور در راه اندازی سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای تقدیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «حبیب اله حقیقی» رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارسال لوح تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین سازمان دامپزشکی کشور در راه اندازی سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای تقدیر کرد.

در متن این تقدیر نامه که به نام «دکتر علیرضا رفیعی پور»، «مهندس محمدرضا مؤمنی»، «دکتر خالد خداویردی» و  «مهندس معصومه یوسفی» صادر گردیده است، آمده است:

اکنون که پروژه «اتصال مجوزهای حمل (گواهی بهداشتی) سازمان دامپزشکی به سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای» با موفقیت کامل عملیاتی شده و موجب افزایش قابل ملاحظه صدور گواهی بهداشتی حمل و بارنامه، بهبود زنجیره لجستیکی کالاهای دامپزشکی و نزدیک تر شدن به اهداف مورد نظر نظام در پیشگیری و مبارزه با قاچاق شده است، بر خود لازم میدانم از تلاش ها، پشتیبانی ها و حمایتهایارزشمند جناب عالی در این راستا، تقدیم و تشکر نمایم.

امید است در پرتو عنایات الهی، توجھات حضرت ولی عصر(عجل اله ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، همواره در عمل به اهداف نظام مقدس جمھوری اسلامی موفق و سربلند باشید.




 

نظر شما
ادامه