کد خبر: ۳۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات ویژه رایگان این اداره کل به دامداران مناطق محروم روستایی و عشایری باشت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر بهمنش» افزود: در راستای حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه، دامداران منطقه صعب العبور پیچاب شهرستان باشت از خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی در طرح خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق محروم استان بهره‌مند شدند.

وی افزود: تیمی متشکل از دامپزشک، کارشناسان و واکسیناتورها با تجهیزات کافی به دوازده روستا در بخش پیچاب شهرستان باشت اعزام شدند و به ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی نظیر درمان دام‌های بیمار، واکسیناسیون، توزیع دارو، سم پاشی و آموزش دامداران در این مناطق پرداختند که این طرح نهایتا با استقبال و رضایت دامداران قرار گرفت.

در این سفر که فرماندار شهرستان باشت نیز حضور داشت، مدیرکل دامپزشکی استان گفت: مناطق محروم و دور افتاده جزو اولویت‌های اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد جهت خدمات‌رسانی و ارائه حمایت‌های فنی رایگان بوده است که در همین راستا،بار دیگر و به رسم سنوات گذشته، اکیپ‌های سیار دامپزشکی جهت ارائه خدمات رایگان راهی این مناطق که صعب العبور می‌باشد، شدند.

منطقه سخت گذر و کوهستانی پیچاب با ۱۶ روستا و ۳۵۰ نفر جمعیت انسانی و بیش از ۱۳ هزار راس دام سبک و سنگین در ۱۶۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و یکی از قطب‌های مهم عشایری این استان محسوب میگردد.






 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
کار مردم از این حرفا گذشته.
نظر شما
ادامه