کد خبر: ۳۸۷۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری:
«دکتر عبدالمحمد نجاتی» افزود: فلسفه حضور مسئولین فنی در رستوران‌ها این است که نظارت‌ها بهتر انجام شود ...
 

حکیم مهر - جلسه استقرار مسئولین فنی در رستوران ها با حضور مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، معاون سلامت، رئیس اداره نظارت، مرکز بهداشت شهرستان، تعزیرات حکومتی، صنف رستوران داران  و اتحادیه در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی ادره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل دامپزشکی استان در این جلسه ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق اظهار داشت: فلسفه حضور مسئولین فنی در رستوران ها این است که نظارت ها بهتر انجام شود، چراکه نظارت های بهتر با کمبود نیروی دامپزشکی امکان پذیر نمی باشد.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» در ادامه افزود: ازدیاد رستوران ها وظیفه متولیان سلامت را سنگین تر می کند پس این کار باید به نحو احسن انجام شود.

دکتر نجاتی گفت: بهداشت و کیفیت فراورده های خام دامی در رستوران ها خط قرمز دامپزشکی است و این میسر نمی گردد مگر اینکه نظارت ها مستمر و مداوم باشد؛ پس باید مسئولین فنی رستوران ها حضور فعال داشته باشند تا متخلفین وقت تخلف نداشته باشند.

وی گفت اگر مسئول فنی بهداشتی در محل حضور داشته باشد، محصول تازه و با کیفیت به دست مصرف کننده می رسد.

در پایان نیز مسائل و مشکلات بهداشتی رستوران ها توسط دعوت شدگان بررسی و پیشنهاداتی ارائه شد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
بازرسی و نظارت کار حاکمیتی است و مسئولین بهداشتی قانونا اجازه ورود به این کار را ندارند ضمنا در قانون سازمان دامپزشکی ان دسته از مراکزی که پروانه از دامپزشکی می گیرند تحت پوشش قرار می گیرد نه هر محلی
کم کم باید برای خانه های مردم هم یک دامپزشک استقرار یابد تا سلامت تامین شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
قبلا هم گفتم اینکار شان دامپزشک را پایین می آورد.متاسفانه کاملا مشخصه این طرح کارشناسی نشده . در جلسه ای مطرح شده و برای خوشامد مطرح کننده بقیه هم گفتن بله چون خودشون قرار نبوده برن وایستن در کبابی.بجای اینکار بهتره که نظارت بر کشتارگاهها و کشتارهای غیرمجاز بیشتر شده و اون تعداد دامپزشکا هم در قالب ساز و کار قانونی با دولت قرارداد ببندن نه با کارفرما.
از سوی دیگر چه تضمینی داره وقتی دامپزشک حقوقشو از صاحب رستوران میگیره بتونه نظارت کنه بخصوص با توجه به سطح فرهنگ صاحب رستوران که مسئول بهداشتی را موجودی اضافی میبینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
دکی! چهار سیخ بهداشتی بیار واسه غلومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
ن برای رستورانهای بزرگ واقعا لازمه شما هم ک شعار میدی حتما کارقرمایی و ب فکر منافع خودتی بازم میگم پیشگیری بهتر از درمانه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
اول فکر نحوه دریافت حقوقش باشیدتا دامپزشکا بیش از این مسخره نشن .
نظر شما
ادامه