کد خبر: ۳۸۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

فرماندار اشتهارد در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که این سگ‌ها را کشته‌اند مصوبه ستاد اتلاف داشته‌اند،گفت: خیر، ستاد اتلاف به آن صورت نداریم و قرار نیست که حیوانات به آن شکل کشته شوند و کشتن حیوانات به این شکل به هیچ وجه درست نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «ابوالفضل اینانلو» در مورد کشتار تعدادی سگ و دپوی آن در اطراف شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: این موضوع را در فضای مجازی شنیدیم و هم اکنون در حال پیگیری است.

وی افزود: به محیط زیست گفته‌ام به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنند و امروز به من گزارش بدهند.

فرماندار اشتهارد در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که این حیوانات را کشته‌اند مصوبه ستاد اتلاف داشته‌اند،گفت: خیر، ستاد اتلاف به آن صورت نداریم و قرار نیست که حیوانات به آن شکل کشته شوند و کشتن حیوانات به این شکل به هیچ وجه درست نیست.

وی با اشاره به پیگیری عوامل کشتار این حیوانات، تاکید کرد: این موضوع در حال پیگیری است و  حکیمی مدیرکل محیط زیست در حال پیگیری این موضوع است و این حیوانات با ساچمه کشته شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر قرار بر اجرای مصوبه‌ای از سوی ستاد اتلاف باشد باید این حیوانات عقیم شوند، تصریح کرد: هیچ مصوبه‌ای در  ستاد اتلاف در فرمانداری نداشته‌ایم و احتمال می دهیم که این کار در جای دیگری انجام و به این مکان منتقل شده باشند که این موضوع در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه کارشناسان باید در مورد نحوه کشته شدن حیوانات نظر بدهند،گفت: همه ابعاد و زوایای این موضوع با حضور محیط زیست در حال بررسی بوده و به اطلاع عموم می‌رسد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
بیایین ببینید تو قم ماهی 300-400 تا میکشن هیچکیم نمیفهمه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
بیچاره این حیوانات معصوم که به جرم ناتوانی در تکلم به این وضع فجیع کشتار می شن. هر دامپزشک با وجدانی که در کار با حیوانات اونها رو درک هم کرده باشه خوب می دونه که این حیوانات چقدر درک و حس دارن و این نوع رفتار با اونها چقدر وحشیانه است.
نظر شما
ادامه