کد خبر: ۳۸۷۷۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
در سفر به مشهد عنوان شد:
«دکتر علیرضا رفیعی پور» افزود: بخشنامه‌ها باید به تسریع در امور مردم و دستیابی سریع به اهداف بهداشتی دامپزشکی تمایل داشته باشد، نه ایجاد مانع برای افزایش تولید و ایجاد نارضایتی ...


حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر غیررسمی خود به مشهد و حضور در اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به همکاران خود گفته‌ام، هر روز منتظر هستم تا یک بخشنامه‌های دست و پاگیر اصلاح شده را در اول وقت اداری روی میزم ببینم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت: باید بخشنامه‌ها به تسریع در امور مردم و دستیابی سریع به اهداف بهداشتی دامپزشکی تمایل داشته باشد و نه اینکه با تدوین و ابلاغ آن‌ها موانع تولید را افزایش دهیم و سبب ایجاد نارضایتی شویم.

وی اظهار داشت: وقتی انسانی به بیماری دچار می‌شود، خود او را به سبب عدم رعایت نکات بهداشتی مقصر می‌دانند و او تمام تلاش خود را برای بهبودی خود انجام می‌دهد، در حالی که در دامپزشکی وضع اینگونه نیست و به محض اینکه یک تولیدکننده دچار خسارت ناشی از بیماری می‌شود، همه نگاه‌ها در اولین مرحله به سمت دامپزشکی متمرکز می‌شود و حال آنکه این خسران در وهله اول بخاطر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط تولیدکننده رخ داده است.

رفیعی پور اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل بخش‌های دولتی و خصوصی بتوان مشکلات و موانع پیش رو را رفع نمود.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
آيا واقعا چنين تصميمي براي تسهيل امور وحود دارد ؟ و آيا اساسا براي اين امر اجازه قانوني دارند ! ؟
آيا بارزترين مانع در راه تسهيل امور در دامپزشكي و حتي در امور توليد و پرورش دام و طيور و آبزيان وجود نهادهاي موازي نيست !!؟
نهادهايي كه متاسفانه بدون مطالعه دقيق و كارشناسانه و صادقانه با تصويبنامه ها و بخشنامه هاي گوناگون از بدنه واحد سازمان دامپزشكي و دامپروري كل كشور بتدريج جدا شده و ضمن افزودن بر ناكارآمديهاي پيشين باعث افزايش پيچيدگيهاي اداري و سردرگميها و هزينه ها براي توليد و خدمات دامپزشكي شده اند.
بنظر مي آيد اكر نيت خير اصلاح امور به واقع وجود داشته باشد اولين قدم بازگشتن از خطاي تصويب قانون بي محتواي سازمان نظام دامپزشكي است.
سازماني غير حرفه اي و فاقد بدنه كارشناسي متبحر و مجرب با تشكيلاتي متزلزل و بي ثبات كه اغلب مانع تسهيل امور بوده و اصطكاكهاي مكرر آن با سازمان دامپزشكي اكثرا بر بدتر شدن روند امور افزوده است
سازماني كه بايد نماينده بخش خصوصي كارآمد باشد با رواساي دولتي خود همان روند ناكارآمدي دولتي را بشكلي به مراتب بدتر ادامه داده و تا كنون منشاء تحول و نظام مندي در دامپزشكي و دامپروري كشور نبوده و عملا با نبودنش خدمتي بزرگ به دامپزشكي و تسهيل و بهبود توليد در دامپروري كشور خواهد شد!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
احسنت دکتر.ولی این دیدگاه را خودمان هم باعث شدیم پس بهتراست به سان پزشکی گفته شود ما هم آزمون و خطا در کار داریم واینقدر خود را دلواپس نکنیم بالاخره از پزشکی که جلوتر نیستیم ولی باور کنید آنها هم ناخواسته اشتباهاتی میکنند که حتی منجر به مرگ انسانها میشود که صد البته شغل ایشان حساس تر است ولی میتواند برای ما الگو باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
میشه سفر غیررسمی رو معنا کنید لطفا؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
امیدواریم ریاست محترم با سفر خود به استان خراسان رضوی ماده ی ۱۹ رو جزو قوانین دست و پا گیر به حساب نیاورند و ....... به فکر اجرای آن باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
.................... کو عمل به وعده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
سازمان دامپزشکی بدون کار مفید بودجه را میبلعد ......................
نظر شما
ادامه