کد خبر: ۳۸۷۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر



مدیرکل دفتر شهری استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته ستاد ساماندهی کشتارگاه های استان اظهار داشت: نظر به اهمیت مباحث دامپزشکی در سلامت عمومی، هر کشتارگاه دام که مغایر با ضوابط دامپزشکی باشد باید تعطیل شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این جلسه که در استانداری استان برگزار شد، «سید مجتبی علوی مقدم» بر ضرورت حمایت همه جانبه از واگذاری کشتارگاه های دام به بخش خصوصی یاد کرد و اعلام داشت: تلاش ما این است که کشتارگاه های منطقه ای را در استان طبق ضوابط دامپزشکی گسترش دهیم.

وی یادآور شد در حال حاضر 4 کشتارگاه صنعتی در شهرستان های نیشابور، مشهد، تربت جام و تربت حیدریه بیش از 80 الی 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و پی گیر هستیم در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت کشتارگاه های دام، اظهار داشت: علیرغم زحمات کشتارگاه ها وضعیت مطلوبی را مشاهده نمی کنیم و بایستی نسبت به برون سپاری این مراکز اقدامات لازم صورت پذیرد.

«دکتر احمد شریعتی» خاطرنشان ساخت: تا وقتی که سرمایه گذاری بخش خصوصی در این جهت صورت نگیرد بهسازی های انجام شده موقتی بوده و نگرانی های دامپزشکی رفع نمی شود.

وی یادآور شد: تمام تلاش خود را جهت افزایش کمی و کیفی کشتارگاه های صنعتی و منطقه ای بکار خواهیم بست.

در این جلسه که «جمشیدی» فرماندار شهرستان جوین نیز حضور داشت پس از گزارشی توسط وی در خصوص نارضایتی مردم شهرستان از وجود کشتارگاه در بافت شهری و با توجه به درخواست وی و شهردار این شهرستان مصوب شد تا بعد از تائید دامپزشکی، مراحل ساخت کشتارگاه صنعتی در این شهرستان اجرایی شود.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
خداقوت دکترشریعتی بزرگوار
باحضورفعال شما شاهد تغییرات مطلوب و ‌موثری خواهیم بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
ببینید کار به کجا کشیده و اوضاع چقدر وخیمه ولابی های خطرناک توی این استان داره بیداد می کنه که داد وفریاد استانداری هم درآمده
نظر شما
ادامه