کد خبر: ۳۸۹۱۹



سرپرست شبکه دامپزشکی سرپل ذهاب از ویزیت رایگان بیش از ۶ هزار راس دام سبک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط گروه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر مالک عظیمی» از ویزیت رایگان بیش از ۶ هزار راس دام سبک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط گروه بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی خبر داد.

وی اظهار داشت: ۳ اکیپ از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مستقر بودند که به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی پرداختند.

این مسئول گفت: این سه گروه با سرگروهی دکتر ممقانی، دکتر فرج پور و دکتر بیگلری در دهستان‌های زلزله زده دشت ذهاب و پشت تنگ ذهاب از توابع شهرستان سرپل ذهاب استقرار داشتند و حدود ۶ هزار ۶۴۱ راس دام سبک و ۱۱۷ راس دام سنگین را در این مناطق به طور رایگان ویزیت و معاینه کرده بودند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب افزود: تاکنون در این مناطق توسط اکیپ‌های مذکور ۲ هزار و ۷۷۱ راس دام سبک و ۴۱ راس دام سنگین درمان شده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی اکیپ‌های دامپزشکی اعزامی از سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: این اکیپ‌ها به دامداران ۲۷ روستا خدمت‌رسانی رایگان را ارائه دادند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های اعزامی به انواع داروهای لازم برای این شرایط مجهز بودند و به صورت کاملا رایگان این داروها را در اختیار دامداران برای درمان قرار می‌دادند.


نظر شما
ادامه