کد خبر: ۳۸۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس اداره نظارت، رئیس اداره برنامه و بودجه و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، جهت هم اندیشی در خصوص بکار گیری افراد جویای کار دامپزشکی در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حضور یافتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: نظارت بر کلیه فراورده های خام دامی از ابتدا تا انتهای تولید و عرضه بر عهده دامپزشکی است، پس باید با بکار گیری مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی هم سلامت فراورده های خام دامی را تضمین کنیم، هم با اشتغال کمک کنیم.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: متاسفانه برخی از مسئولین فنی بهداشتی در مزارع پرورش ماهی استان بکارگیری شده اند، اما به دلیل حمایت نشدن از این موضوع حقوق حداقل دریافت می کنند.

وی گفت: با نظارت های بهداشتی دامپزشکی بوده که مقدار 150 تن ماهی به کشور روسیه صادر شده و روز به روز نیز بر تولید ماهیان سردابی استان اضافه می شود.

در پایان نیز «مهندس جزایری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به لحاظ ماهیت و اجرای مقررات قانون کار از مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی حمایت می کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
0
0
مردم اگر مهم بودند ماده 19 اجرا میشد
نظر شما
ادامه