کد خبر: ۳۸۹۴۶



اساتید مطرح بهداشت مواد غذایی در انگلستان از آنچه که آنها کاهش استانداردهای غذایی پس از خروج از اتحادیه اروپا خوانده‌اند ابراز نگرانی نموده‌اند و از مصرف کنندگان محصولات طیور درخواست نموده‌اند تا در صورت کاهش استانداردهای یاد شده از محصولات طیور وارداتی استفاده نکنند .
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، این گروه از محققین با انتشار بیانیه فوق به استفاده از محصولات طیور آمریکایی که عموما در مراحل کشتار با مواد شیمیایی شسته می شوند، اشاره دارند.
 
این بیانیه پس از آن صادر شده است که هفته گذشته، ویلبر راس، وزیر بازرگانی ترامپ در سخنانی، شسته شدن گوشت مرغ صادراتی این کشور با کلر را مانعی بزرگ در مذاکرات خود با انگلیسی‌ها برای دوران پس از Brexit عنوان نمود .
 
«پروفسور میلستون» استاد دانشگاه ساسک و از امضا کنندگان این بیانیه، گفت: انتظار می رود تا بریتانیا همچنان بر بهبود استانداردهای بهداشتی در مزارع پرورش طیور تاکید داشته باشد و اجازه کاهش آنها را ندهد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری نمود تا پس از خروج از اتحادیه اروپا نیز مصرف‌کنندگان این کشور در برابر مصرف گوشت‌های شسته شده با کلر که از آمریکا به این کشور صادر خواهد شد، مقاومت نمایند.

نظر شما
ادامه