کد خبر: ۳۸۹۴۸



یک قصاب متخلف در شهرستان چناران با رای دادگاه محکوم به تحمل چهار ماه حبس گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی چناران، رئیس شبکه دامپزشکی چناران گفت: یکی از صنوف مهم مرتبط با امنیت غذایی جامعه، عرضه‌کنندگان مواد خام پروتئینی اعم از واحدهای قصابی، مرغ فروشی، پروتئینی و... می‌باشند که رعایت دقیق کلیه موازین بهداشتی در این واحدها ارتباط مستقیمی با سلامت یکایک مردم و تامین غذای بهداشتی و سالم آنان دارد.

«دکتر محمد سیاح» افزود: اقدامات خلاف قانون یکی از واحدهای قصابی موجود در شهرستان که در واحد صنفی خود اقدام به عرضه گوشت چرخ کرده آماده از ضایعات فاسد شده گوشت قرمز می‌کرد و در همین ارتباط دارای سابقه محکومیت قبلی نیز بود، توسط کارشناسان واحد نظارت این شبکه تحت رصد قرار گرفت و طی بازرسی از محل مذکور تخلفات بهداشتی وی محرز گردید و با پیگیری‌های مجدانه همکاران این شبکه حکم محکومیت نامبرده توسط دستگاه محترم قضایی صادر گردید.

وی در انتها با یادآوری این نکته که کارشناسان واحد نظارت این شبکه به صورت پیوسته اقدام به پایش و بازرسی از کلیه واحدهای صنفی صنوف مرتبط می‌کنند؛ از مردم خواست هرگونه موارد تخلف بهداشتی و یا تقلب و یا دیگر موارد مشکوک را جهت بررسی دقیق موضوع، در اسرع وقت به این شبکه منعکس نمایند.


نظر شما
ادامه