کد خبر: ۳۸۹۵۲



«دکتر حسین مهدوی شهری» مدیر پدافند غیر عامل سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به قانون عضویت رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در برخی از شوراهای عالی کشور که اخیرا توسط رئیس جمهور ابلاغ شده است، عنوان کرد: نقش دامپزشکی در شوراهای عالی با عضویت رییس سازمان پدافند غیر عامل در شورای عالی کشور تقویت شده و باید از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی افزود : در اجرای اصل بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی در روز چهارشنبه 24/8/1396 و تایید شورای محترم نگهبان قانون عضویت رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در برخی از شوراهای عالی ابلاغ گردید .

دکتر حسین مهدوی شهری اعلام کرد بر اساس این مصوبه رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در شورای عالی عتف، شورای عالی آمایش سرزمین، شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و شورای عالی فضای مجازی در صورت اذن مقام معظم رهبری عضویت خواهد داشت .

وی افزود: با توجه به این مصوبه می توان دیدگاههای تخصصی مربوط به دامپزشکی را در شورای عالی مرتبط مطرح نمود و از فرصت به دست آمده در جهت اهداف سازمان دامپزشکی کشور با رویکرد پدافند غیر عامل نهایت بهره برداری را به عمل آورد.


 

نظر شما
ادامه